Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stor "takk" til EMMA

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jeanette View Post
    Jeg har ingen bil jeg har lyst til å dra på utstilling med? Grunn? Jeg syns ikke skraphauger har noe å gjøre på sånne arrangementer...
    Og å parkere bilene foran de som det faktisk er lagt jobb i, og i tilegg klare å trakasere det? Må bare riste på hue.
    Deg om det, men nå har det seg sånn at dB-dragracing holder en konkurranse der, og på søndagen er det i tillegg en såkallt 3X konk med Norgescup, og det er en konkurranse som har endel å si for flere av deltakerene for å få nok poeng til å kunne stille på f.eks NM eller VM..
    Selv har jeg lite lyst til å dra på gatebil fordi det er så sinnsykt stress på Julitreffet, men jeg gjør det pga poeng, treffe kjente og nye folk som har samme interessen osv.

Skulle de bare parkert midt i veien da?

Comment

Originally posted by OpelPower View Post
      Når du står i kø fra 7.20 til 12.30 og beveger deg 20 meter uten for porten på rudskogen, da skal jeg love deg at du hadde blit irritert når noen sniker forbi deg....

Det sto folk foran han med drifte bil med 600hk som jeg synnes hadde mye større prioritet enn den prosjekt bilen...
      Detta går jo litt på hvem som er forhåndspåmeldt til noe og ikke da..

Grunnen til at folk stod så leeeeenge der var fordi de ikke hadde plass inne på området, mens noen av oss faktisk hadde reserverte plasser og kunne derfor kjøre inn med en gang.

Gatebil er mer enn bare drifting og banekjøring vettu..

Comment

Originally posted by Techpoint View Post
        Detta går jo litt på hvem som er forhåndspåmeldt til noe og ikke da..

Grunnen til at folk stod så leeeeenge der var fordi de ikke hadde plass inne på området, mens noen av oss faktisk hadde reserverte plasser og kunne derfor kjøre inn med en gang.

Gatebil er mer enn bare drifting og banekjøring vettu..
        Jeg hadde reservert utstilings plass jeg, forhånds påmeldt og greier
        Men men sånn er det bare....
        Jørgen Dyver - 95 78 60 52

Comment

Men du skulle ikke rekke en konk
          Mvh
          Rolf Try Nygård

Comment

Og da stod du i kø fordi? (Og ikke kom å si at en mann i gul vest sa så....)

Comment

Ehh.. Dette begynner vel å ta av litt.. Ihvertfall må Emma og dB-Drag finne en bedre måte å gjenommføre dette på Gatebil. Det var faktisk ikke uten grunn at Emma ikke var tilstede på Gatebil i 2007. Våler fungerer greit. Det gjør også septembertreffet på Rudskogen, mens Juli-treffet er kaos. Hvem som har skylden, vil jeg ikke utrope, men vi gjorde vårt beste for å få våre påmeldte inn på lørdag morgen. Det tok vel Anders ca 2,5 timer. Problemet er i største grad at gokart banen er teoretisk full, selv om det er satt av plass for bilstereobilene. Dette er ikke så enkelt å forstå, for de som står i porten. Disse må også tenke på et en ev. ambulanse skal ha fri bane ut av treffet. Når køen på utsiden er veldig lang, trengs det tid.
              Denne diskusjonen startet med at eieren av bilen som sto ved siden av vår buss fikk beskjed fra meg om å slutte å burpe med åpne dører. At jeg var bestemt når jeg sa ifra, vil nok de fleste som kjenner meg, skjønne, da jeg somregel ikke går rundt grøten.
              Så la dette være, så får vi se om opplegget blir bedre neste gang.
              Ketil Skjei
              Leder EmmaNorway
              www.emmaweb.no

Comment

Originally posted by EmmaNorway View Post
                Ehh.. Dette begynner vel å ta av litt.. Ihvertfall må Emma og dB-Drag finne en bedre måte å gjenommføre dette på Gatebil.

Så la dette være, så får vi se om opplegget blir bedre neste gang.
                Her var vell egentlig det jeg lette etter da jeg opprettet posten.

Et lite sammarbeid fra begge parter så begge parter blir fornøyd. ikke masse dritt skriving om noen av konkurranse formene.

Da er det bare å håpe at det blir bedre neste gang
                Takk!
                TEAM RE-LOUD
                http://www.teamreloud.com

Norwegian Champion 08

Comment

Trådstarter har fått svar på det han lurte på og her er det så mange "faren min banker faren din" poster at nå stenger jeg tråden......

Få dere en god natts søvn og stå opp på et bedre ben i morra unger
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Working...
                  X