er det bra i en lukket kassè for 1 stk 12" i lukket kasse? matet mer 1000wrms fra en 1000/1 forst?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
jl 12w7 136,4db 45hz
Collapse
X
-
Kamerat spilte 138.8db i portet med en 10w7 drevet av en 500/1Min bilstereo side på facebook.
www.facebook.com/nautiluzcreation
-
Hvis det er meg du sikter til Nautiluz så var det 138.3db. Men da i en enorm stasjonsvogn, med kasse hvor ene sideplaten var kun skrudd, og i finér, samt jeg måtte sette kassen på tvers i bagasjen nedenfor gulvet pga kassens høyde, slik at elementet spilte mot siden av bilen. Hadde også lav spenning, byttet laderegulator å hoppet fra rundt 12.4v ladestrøm til ca 14.5 :O Så kan godt være jeg hadde spilt høyere med en bedre bygget kasse, og mere strøm for å si det slik
Comment
-
lol så selv sentrerte vi er her.. i steden for å svare fyren hagler det med hva man har klart selv eller hva andre har klart..sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
er kanskje ikke så lett å svare på heller? når de andre sier hvor høyt de har spilt med en sub,så får kanskje trådstarter en pekepinn om det er høyt eller ikke....er bare å stille på db-drag konkuranse det,så får han se om det er høyt eller ikke høyt. microfonen lyver ikke vettu"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by golfnos View Postnei, hehe. bil og alt har store innvirkninger også 133db er vel i bunn og grunn ikke kjempehøyt hatt uoffisielt 145.2db på 2 xelent subber med en xelent monoblokk i en golf helt feil tuning og kasse..sound.vision.soul
Type R
Comment
Comment