Originally posted by mojomann
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2007
Collapse
X
-
-
Originally posted by mojomann View PostSkal bli morro å se hva dere får til.
Fortsatt street a?
Hva er et akseptabelt nivå da?
Har du fått testet bandpass kassene du skreiv om da?
mvh
mojomann - team re-load, (tjukken)
Akseptabelt nivå...... tja, 150dB er vel akseptabelt.
Vi har ikke fått testet båndpasskassa enda, men er veldig spent.
Har nå 4 kassevarianter som skal testes, 1stk refleks, 1 båndpass og 2 udefinerbare prinsipper.
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
Originally posted by mojomann View Post150 i en panda er da lett??
klare til våler da??
MEN, det er enda fler som spiller mellom 145-150, faktisk ligger 9 av10 i dette området.
Personlig har jeg aldri konkurert og Team Innstallbay har ikke den erfaringen som DreamTM/re-load har.
Men vi kan lyd/akustikk/teknikk og har tillgang til solid utstyr så vi prøver så godt vi kan.
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
de hertz monoblokkene så veldig kraftige ut,iallefall på papiret,så de har jeg god tro på att kan funke til db drag
jeg går utifra att det er hertz som skal brukes."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Dag Johansen View PostTja, jeg har gjort en veldig uhøytidelig undersøkelse som konkluderte med at det er mange som spiller over 150dB i street klassene.
MEN, det er enda fler som spiller mellom 145-150, faktisk ligger 9 av10 i dette området.
Personlig har jeg aldri konkurert og Team Innstallbay har ikke den erfaringen som DreamTM/re-load har.
Men vi kan lyd/akustikk/teknikk og har tillgang til solid utstyr så vi prøver så godt vi kan.
Mvh
Dag Johansen
Det er som du sier, det er mange som spiller mellom 145 og 150 i street.
Men sjekker du hva flertallet med panda`r spiller, er det over 150...iallefall ellers i europa...Så da setter jeg en liten knapp på at du/dere kommer et stykke over 150...TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postde hertz monoblokkene så veldig kraftige ut,iallefall på papiret,så de har jeg god tro på att kan funke til db drag
jeg går utifra att det er hertz som skal brukes.
Når det gjelder Hertz, så funker det garantert også.
Men det er flere ting som spiller inn, iallefall i street som både jeg og Dag bygger for å konkurere i... som f.eks hvor effektive dem er...og om de ampene er strømsugne...osv....
Og det er morro at det kommer flere nye merker på bana, og nye konkurenter...TEAM RE-LOUD
Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz
Comment
-
jupp,er enig i det....utsyret har vel nesten minst betydning,for å ta i litt....er montering,erfaring,prøving å feiling,og atter prøving å feiling som er cluet i db-drag. Finnest vel nesten ikke fasit svar i db-drag......sq er lett i forhold."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postjupp,er enig i det....utsyret har vel nesten minst betydning,for å ta i litt....er montering,erfaring,prøving å feiling,og atter prøving å feiling som er cluet i db-drag. Finnest vel nesten ikke fasit svar i db-drag......sq er lett i forhold.
Så det er bare prøving og feiling som gjelder uansett bil egentlig.
i dB-drag er vel uansett to ting viktig, en effektiv kasse og effektive forsterkere.
Comment
-
Originally posted by vegardrs View Poster det mye forskjell fra forsterker til forsterker hvor effektive de er? å i såfall hvor mye?
Husk at det kun er snakk om effektivitet, en forsterker med 60% effektivitet kan være mye kraftigere enn en med 90% effektivitet.
Mvh
Comment
-
Kjør på Dag! Blir bare gøy å se fler i Street A!
Siden jeg har klart 150 db i min golf IV med forholdsvis lite modifikasjoner, bør du klare å komme dit opp også med en panda.
Street A 151 dB
NM 07 Champion
Memphis Caraudio MOJO 4 KW
Atomic APX 12"
TEAM RE-LOUD
DreamTm.no
Comment
Comment