Aeroport
Fi Car Audio

Announcement

Collapse
No announcement yet.

term lab

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dynabelgolfen
    replied
    Originally posted by Tor Steinar Aamodt View Post
    Hehehe..... Ja, jeg måtte jo bare....
    Ja! selfølgelig! eni me d e ja

Leave a comment:

• Tor Steinar Aamodt
    replied
    Originally posted by dynabelgolfen View Post
    Siden d er Tor Stinar som importerer og selger termlab i Norge, i tillegg til at d er han som arrangerer dB drag konkurransene i Norge. Så synes ikke d er rart om du ikke får delta Egentlig til pass for deg Stå på Tor!!!!
    Hehehe..... Ja, jeg måtte jo bare....

Leave a comment:

• Tor Steinar Aamodt
    replied
    Tja, hvorfor kan jeg ikke mene det.... Tenk hvis vi alle sammen skulle ha kjøpt det vi trengte direkte fra utlandet, hadde ikke blitt igjen mye her hjemme da, eller?

Leave a comment:

• dynabelgolfen
    replied
    Originally posted by lui View Post
    hehe meina det altså
    Siden d er Tor Stinar som importerer og selger termlab i Norge, i tillegg til at d er han som arrangerer dB drag konkurransene i Norge. Så synes ikke d er rart om du ikke får delta Egentlig til pass for deg Stå på Tor!!!!

Leave a comment:

• vwperformance
    replied
    hehe meina det altså

Leave a comment:

• Tor Steinar Aamodt
    replied
    Originally posted by lui View Post
    uansett får jeg den billiger en den tulleprisane di har her på di hehehe
    Du er da også velkommen til å delta på konkurranser I USA !!!!!!!!!!!!!!

Leave a comment:

• vwperformance
    replied
    uansett får jeg den billiger en den tulleprisane di har her på di hehehe

Leave a comment:

• spade
    replied
    Originally posted by Hifonic View Post
    Hehe, men hadde du bodd her oppe i Finnmark kunne du kanskje opplevd noe morsomt. Jeg bestilte subber fra usa samtidig som jeg bestilte annet utstyr fra et firma sørpå. Begge ble sendt på dagen og subbene fra usa var her dagen før den andre pakken Så det er også mulig!

Men det å kjøpe fra utlandet er å skyte seg selv litt i foten ja. Men ser ikke folk rope og syte over folk som importerer andre ting. Bare opplevd dette i bilstereomiljøet..

Så for min del kan folk kjøpe der de vil bare de ikke om noen år klager over at prisene er ENDA høyere her til lands.
    En god grunn til å ikke bosette seg i nordnorge Men posten er trege i midtnorge også, ikke noe ukjent fenomen.

Men jeg er helt enig med deg, jeg har ikke noe imot å importere selv, men jeg synes folk kan holde seg for gode til å klage så mye på norske forhandlere. Men så lenge man gjør det for å spare noen penger, vet om risikoen og ikke kaster dritt så bryr jeg meg ikke. Men som du sier er det slett ikke med på å gi lavere priser ihvertfall.

Leave a comment:

• Hifonic
    replied
    Originally posted by spade View Post
    Har man en telefon så kan man ringe, og jeg skal garantere at det går fortere enn å vente på varer fra USA. Og ja, jeg har prøvd begge deler.
    Hehe, men hadde du bodd her oppe i Finnmark kunne du kanskje opplevd noe morsomt. Jeg bestilte subber fra usa samtidig som jeg bestilte annet utstyr fra et firma sørpå. Begge ble sendt på dagen og subbene fra usa var her dagen før den andre pakken Så det er også mulig!

Men det å kjøpe fra utlandet er å skyte seg selv litt i foten ja. Men ser ikke folk rope og syte over folk som importerer andre ting. Bare opplevd dette i bilstereomiljøet..

Så for min del kan folk kjøpe der de vil bare de ikke om noen år klager over at prisene er ENDA høyere her til lands.

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Uansett så kommer man ingen vei med å "kritisere" andres meninger! Ikke at jeg sier at noen her gjør det, men man må tenke på at andre har andre meninger om ting å det må man bare respektere. Om noen betaler ekstra i norge eller tar skjansen å bestiller i fra U.S.A. så er det opp til dem, om du har en annen personlig mening om det bare ha den for deg selv!

Slik som jeg, jeg liker god service, men jeg er ikke villig til å betale på tusenvis mere for å få litt ekstra service. Men det er min mening!

Så la oss bare la dette være!

Leave a comment:

• spade
    replied
    Originally posted by A.R View Post
    Om du/dere velger å kjøpe hois norsk importør, greit det har ikke noe med det jeg! Og nå snakker jeg om bestilling fra U.S.A til Norge! Det er billigere, og skal man gå å forvente et tilbud fra en forhandler hele tiden så må man ha tolmodighet.

Så du mener jeg oppfører meg som en idiot for at jeg sier min egen mening! Ok. da må jeg si right back at ya buddy!
    Har man en telefon så kan man ringe, og jeg skal garantere at det går fortere enn å vente på varer fra USA. Og ja, jeg har prøvd begge deler.

Og jeg har ikke kalt noen idiot her, tenkte bare på en sak tidligere der en på forum angrep en importør for at noe "var for dyrt", det gjør ikke at importøren vil gi deg en tjeneste akkurat. Tvert imot!

Leave a comment:

• Tony
    replied
    Om du/dere velger å kjøpe hois norsk importør, greit det har ikke noe med det jeg! Og nå snakker jeg om bestilling fra U.S.A til Norge! Det er billigere, og skal man gå å forvente et tilbud fra en forhandler hele tiden så må man ha tolmodighet.

Så du mener jeg oppfører meg som en idiot for at jeg sier min egen mening! Ok. da må jeg si right back at ya buddy!
    Nå gidder jeg ikke kommentere holdningen et par her viser...

Jeg hadde aldri kjøpt anlegg til bilen via usa eller noe. Tenk om noe skjer, så sitter man der da. Hva skal man gjøre? Klart... man kan eventuelt re-kone et basselement, eller reparere en forsterker.
    Men om dette hadde skjedd under garantitiden, eller enda bedre, reklamasjonstiden! DET har man ikke om man kjøper fra usa. Kanskje garanti, til en viss grad.
    Jeg er villig til å betale noen kroner ekstra for å være sikker på at jeg kan få ting fikset her i landet, istedet for kanskje i værste fall å kjøpe nytt utstyr fra usa.

Ordtaket "It's cheap to buy twice" dukker opp i mange sammenhenger...

Leave a comment:

• dBcompaniet
    replied
    Hva jobber du med?

Leave a comment:

• PikoFlex
    replied
    Originally posted by spade View Post
    Halvfrekke kommentarer er jo en ting, men de kommer ikke uten grunn.

Jeg har et forslag jeg, flytt til USA og se hvor billig bilstereo blir iforhold til lønna di. I Norge tjener vi mye penger, og dermed blir varene også dyre. Men når man ser på pris iforhold til lønn har vi det faktisk ikke så verst her. Og prisene blir fort noe annet om du spør om tilbud her også uten å ha oppført seg som en idiot først.

Leave a comment:

• spade
    replied
    Men synes at slike halvfrekke kommentarer er unødvendig!
    Halvfrekke kommentarer er jo en ting, men de kommer ikke uten grunn.

Er SVINDYRT i norge da! Jævla molboland!
    Jeg har et forslag jeg, flytt til USA og se hvor billig bilstereo blir iforhold til lønna di. I Norge tjener vi mye penger, og dermed blir varene også dyre. Men når man ser på pris iforhold til lønn har vi det faktisk ikke så verst her. Og prisene blir fort noe annet om du spør om tilbud her også uten å ha oppført seg som en idiot først.

Edit: Også vil jeg mase litt om den j***** garantien også. Jeg har ALDRI fått ødelagt noe før det siste halvåret nå. Har hatt flere saker nå faktisk, alt har vært garanti, ikke noe har de klart å reparere så jeg kunne ikke fikset det selv eller på verksted i Norge. Men selvsagt, man kan jo ha flaks noen ganger....
    Last edited by spade; 20-08-2007, 16:20.

Leave a comment:

Working...
X