Her er den jeg laga..
Blåfargen er jo bare og endre på.. Fant ikke ut hvem font det var jeg heller (ikke at jeg prøvde så hardt heller, men arial black likner litt værtfall)
Denne likte jeg Gjør seg med å skrive hva EMMA står for under å
|HonkyTonky
|Pioneer||Rockford-Fosgate
|Rockford-Wall in Progress
Var dette jeg skjønte i ettertid også. Det stod ikke noe informasjon om dette når jeg lagde mitt utkast.
Får sjå om jeg ikke lager et nytt nå.
Liker forslagene dine, men du har endra på logoen i nesten alle tilfellene du også (Ref. farge) Alle prikkene over i´ene dine er også borte.
Er liksom ikke så mye mer man får gjort heller
Fargene har vell ikke mye og si for og holde på den orginale logoen. En logo skal fungere i farger, også i sort/hvit.
Hei.
Etter en helg med 19 timer i bilen, 9 timer på konkurranse, 8 timer med å holde kurs, så er jeg endelig på dataen igjen..
Artig at det begynner å bli litt fart i sakene her.
Litt mere info for å spesifisere.
Fargene som skal brukes er rød og blå, som på www.emmaweb.no, og
logoens opprinnelige tekst må være som den er.
Til nå leder genexxa`s nr 3,4 og 6, men som skrevet før her, det mangler noen prikker og fargene er ltt feil.
Denne skal ha helt korrekte farger.
Men var usikker på om jeg skulle ha "Member 2010" blå. Syns det ble litt klisjete med den i blå. Valgte og la den være rød.
Denne skal ha helt korrekte farger.
Men var usikker på om jeg skulle ha "Member 2010" blå. Syns det ble litt klisjete med den i blå. Valgte og la den være rød.
Den der funker bra. Bare endre så du får noenlunde samme front på member som på EMMA så blir det bra...
Comment