Announcement
Collapse
No announcement yet.
Emma på ACR i helgen..
Collapse
X
-
Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
-
Et bedre sammarbeid med forhandlerene rundt omkring er en start å begynne. Men problemet er at det er langt mellom dem. Og vis EMMA ønsker mer aktivitet nordpå så burde de så absolutt vises på Sommertreff.Mvh Morten
Comment
-
for å si det enkelt; vi var mange med interessen på treffet å en god del av oss hadde bil med lyd/godlyd.. dere kan ikke forvente at folk skal betale årskontigent når det er en mulighet for å delta på treff og den blir avlyst. sdet var maaange db-draggere som betalte inn bilene sine fordi de fikk høre at dere skulle komme..Last edited by omegadti; 14-06-2010, 02:18.Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger
Comment
-
Originally posted by omegadti View Postfor å si det enkelt; vi var mange med interessen på treffet å en god del av oss hadde bil med lyd/godlyd.. dere kan ikke forvente at folk skal betale årskontigent når det er en mulighet for å delta på treff og den blir avlyst. sdet var maaange db-draggere som betalte inn bilene sine fordi de fikk høre at dere skulle komme..
Vi hadde ingen påmeldte til ACR i helgen. Det var folk der oppe som hadde med seg det som skulle til for å gjenomføre en konkurranse, se tidligere i denne tråd.
Jeg personlig, så det som litt bortkastet å bruke 4 dager på 0 påmeldte, og valgte derfor å ikke reise oppover. Hadde det vært 10 biler hadde jeg dratt.Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Originally posted by Audio-art View PostDet trengs nok ikke å betale noen årskontigent for å være med. Det er for å være kvalifisert til en NM finale.
Vi hadde ingen påmeldte til ACR i helgen. Det var folk der oppe som hadde med seg det som skulle til for å gjenomføre en konkurranse, se tidligere i denne tråd.
Jeg personlig, så det som litt bortkastet å bruke 4 dager på 0 påmeldte, og valgte derfor å ikke reise oppover. Hadde det vært 10 biler hadde jeg dratt.
Håper at det blir noe av til neste år. Skal prøve å presse på at de jeg vet vil delta melder seg på før treffet. Regner med at jeg er klar til daMvh Morten
Comment
Comment