Er det satt opp noe tidsskjema på når man skal møte opp/konkurransen starter, eller må man bare sørge for å stå klar når dørene åpner kl 10.00?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EMMA på motorexpo/gatebil i Bergen august
Collapse
X
-
Originally posted by Haakon O View PostEr det satt opp noe tidsskjema på når man skal møte opp/konkurransen starter, eller må man bare sørge for å stå klar når dørene åpner kl 10.00?
Hvis du ønsker kan du komme allerede på fredag og ha bilen stående innendørs til søndag.
Er det flere en deg du vet at kommer?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
-
Jeg kommer, men vil gjerne vite om konkuransen er på fredag, lørdag eller søndag. har jobb og gå på mandag så da hadde det vært greit og kunne dratt ned litt tidelig til stavanger igjenTor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
I følge påmeldingsskjema på emmaweb er konkurransen den 28, altså lørdag. For min del så må jeg komme den dagen konkurransen er og dra hjem igjen samme dag. Angående flere som kommer så leste jeg iallfall at Bassdal skulle komme med showbilen? Tipper den slår fra seg i ESPL[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]
Comment
-
Selve konkurransen er på lørdagen, men som vanlig på gatebil er det ønskelig at bilene er tilstede på fredag, lørdag og søndag. åpner kl 14.00 på fredag og stenger kl 18.00 på søndag
Jeg skal også på jobb på mandagen..Last edited by Audio-art; 24-08-2010, 14:27.Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Originally posted by Haakon O View PostAha.. Da utgår dette for min del desverre, har i beste fall kun mulighet til å være i bergen på lørdagen. Får ta det igjen til neste årKetil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Comment
Comment