Hvordan er det med brannreglene i hallen? Er det enda slik at vi må koble fra batteriet i bilen og ha minst mulig bensin/diesel på tanken pga av brannfaren?
Hvordan er det med brannreglene i hallen? Er det enda slik at vi må koble fra batteriet i bilen og ha minst mulig bensin/diesel på tanken pga av brannfaren?
Minst mulig drivstoff? Er vel gassene som antenner så bør vel være stu full. Hvertfall det folk ble lært på skolen i den tiden jeg gikk der.
Er vel ikke være enn å hive sommerdekka i bilen og legge om når du kommer fram?
Ole Petter Holelien Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell Judysbilstereo.noolepetter@judysbilstereo.no Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Minst mulig drivstoff? Er vel gassene som antenner så bør vel være stu full. Hvertfall det folk ble lært på skolen i den tiden jeg gikk der.
Er vel ikke være enn å hive sommerdekka i bilen og legge om når du kommer fram?
hehe d går nokk ikke da eg har 18 toms felger. får max plass till 2. men d har eg ikkje så lyst till får da ligger dem oppå forsterkerne mine =/ men men vi får se . har ikke baksete eller baksete består av 2 amper =) hehe.
var d ikke snø jonny? hmm jaja la gå
Comment