Så det nå Ketil. Må si jeg er rimelig irritert over hele tv2 nå. Ikke nok med at det var hastverk overalt men de har jo missforstått helt anlegg i bil. Når det står på skjermen "Erik Andre Nordby, NM i brumlebass" blir rimelig oppgitt.
Kult at han fikk vist fram bilen og fortalt litt hvertfall selv om han fikk under et minutt på å vise bilen.
Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Så det nå Ketil. Må si jeg er rimelig irritert over hele tv2 nå. Ikke nok med at det var hastverk overalt men de har jo missforstått helt anlegg i bil. Når det står på skjermen "Erik Andre Nordby, NM i brumlebass" blir rimelig oppgitt.
Kult at han fikk vist fram bilen og fortalt litt hvertfall selv om han fikk under et minutt på å vise bilen.
ALLE fikk hakeslepp når jeg sa at dette var en "fintspillende" bil.. alle trodde jeg skulle spille opp for hele gågata.. litt oppgitt jeg også. Men sånn er det vel, norsk journalistikk på sitt beste!!
Nesten så Stig skulle møtt heller så hadde de fått det di forventet + litt ekstre og litt til.
Tøft at du fikk Jan Erik Larsen til å sitte inni bilen og hørre da. You make us proud
Tor Martin Ølberg
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment