Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gutta på tur i Danmark!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Grattis Kara!
    Da begynner et nytt prosjekt!

Comment

gratiis...

Nu blir det vel mye... i kveld...hehe

Comment

Gratulerer folkens! Ble nok party tenker jeg :P

Hvem vant? Noen overraskelser?
        Bilder mottas fortsatt i bildesiden med takk.
        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

Originally posted by Chasin View Post
          Lars (LLH) tok en meget respektabel 3. plass!
          Jonny på 11, Tufte på 10, Fido på 5 i sin gruppe, Erik Andre 5? i sin gruppe.

Skal forklare gruppeopplegget senere, nå ska det feires med litt Bøf!

Edit: Skal ikke glemme gjengen fra Kvinesdal, sterk 2. plass i ESPL!
          De klarte til og med å få på Gazolina på diskoteket...
          Originally posted by Tor Steinar Aamodt
          Fikk en sms fra Anders for en stund siden, med noen resultater:

Anders 2 plass
          Kenneth B 3 plass
          Ketil 1 plass og Best of Sound og Best in Show
          Lese tråden kansje?
          Mvh
          Rolf Try Nygård

Comment

neste tur

ved neste tur så må chasin, cossie, og tufte i karantene først.....

........

(litt intern kanskje, men dog..........)
            Mvh
            Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

Har lest den tråden.. Men når jeg skrev vant, så mente jeg 1. plass.
              Hvilke biler som var aller best, iff ju si?
              Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
              Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
              Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

Originally posted by NeDD View Post
                Har lest den tråden.. Men når jeg skrev vant, så mente jeg 1. plass.
                Hvilke biler som var aller best, iff ju si?
                eh.. ketil vinner master 7ch og vinner best of sound.. OG best of show er nok den ALLER beste bilen.

Men hvem bryr seg vel, er man med på EM er man aller best i Norge, stein hard konkuranse i EM og at Lars (LLH) dro en 3dje plass i experienced 5ch er i mine øyne den "aller beste" presentasjonen!
                sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

All kudos til Lars Vært spennende å sett bilder av de andre bilene i den klassen, og hva ellers dere konkurrerte mot
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

Comment

alle som i det heletatt kommer seg til EM er meget bra biler, å jeg er rimelig sikker på at det aldrig har vært høyere nivå på noe tidligere EM, se på poengene fra resutatene, det skiller under 10 poeng mellom alle plasseringer stort sett å det er bare småting som kan skille den ene fra den andre. i min klasse var det vel 7 poeng mellom 3-1plass å det vil si det samme som at den fis på feil tidspunkt kan koste deg seieren å i tillegg til en bra bil med bra lyd skal du også ha litt flaks med deg på slike konkuranser, mye kan skje og veldig tilfeldige småting kan være avgjørende.

men uansett så er nok prestasjonen til lars noe av det som jeg setter høyeste etter denne turen ja

Comment

http://www.emmanet.eu/EMMAnew/reports/herning071.htm
                      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Originally posted by autod View Post
                        i min klasse var det vel 7 poeng mellom 3-1plass å det vil si det samme som at den fis på feil tidspunkt kan koste deg seieren
                        Oog når man husker på at du huket en 2. plass vil det si... ?

Comment

Det her gikk jo over all forventning. Dro ikke dit i den tro at det skulle gå så bra.

Leste nå at 1 plassen gikk til en grønn s40 og at 2 plassen gikk til en v70 stasjons vogn fra sverige, utsyret i den var alpine 9855r spiller og forholds vis nye PG amper om jeg ikke husker feil.. høytalerene husker jeg ikke. Var 4 poeng opp til 2 plass og enda 6 poeng opp til 1 plass.. altså 10 poeng som skilte 1-3 plass.
                          sound.vision.soul

Type R

Comment

Originally posted by Tufte View Post
                            ved neste tur så må chasin, cossie, og tufte i karantene først.....
                            Hørte netopp at lugar 5205 på Stena Saga blir avstengt en uke fremover...

Har netopp kommet hjem nå, etter nok timer på veien. Gikk fint over fjellet, men 10 min etter at T-Forden ble kjørt inn i verkstedet laver det ned som bare f...

Når jeg nå sitter og leser gjennom denne tråden er det et par ting som slår meg. På dette, og andre forum er det store forventninger til EM deltakerne. Bilene som reiste er på et veldig høyt nivå, og er stort sett overlegne her til lands. Men det er ikke dermed sagt at de skal vinne alt som er i Europa.
                            Å få spm om hvorfor ikke Jonny og Anders vant synes jeg er et tegn på at det er for store forventninger. Det er som Anders sier et helt sykt nivå på bilene som er med i EM, og man må nesten ha vært med på en slikt arrangement for å skjønne hvor stort det er. Det er så tett i toppen at den minste ting kan avgjøre.
                            Dømmingsrekkefølge, akustikk i hallen, nasjonalitet på dommere etc.
                            Det er stort sett folk som har vært med en stund, helst med samme bilen, som blir europa mestere. Ingen klarer å vinne med en bil første året den er med!
                            Man må huske at vi tok hjem et gull, to sølv og to bronse + pokal for beste lyd og best in show. Det er mye bedre enn hva Danmark og Sverige klarte!!
                            I mine øyne er det helt klart Lars (LLH) som gjorde det best i forhold til forventningene, helt enormt! Til de som maser om bilder vil de komme etterhvert, vi må bare få summet oss etter en uke på reise...

Vil til slutt takke alle som var med på turen nedover, en kjempegjeng å reise sammen med, og en uke jeg aldri kommer til å glemme!
                            Pioneer PRS

Comment

jeg vil også benytte meg av å takke for en tur som bare må oppleves! høres og luktes (jonny og jon harald)......
                              Mvh
                              Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

Originally posted by epifant View Post
                                Oog når man husker på at du huket en 2. plass vil det si... ?

hehehe, jeg er vel tålig fornøyd med resultatet egentlig, med tanke på at jeg har jobbet skremmende lite med denne bilen siden den ble bygget, jeg manglet 1 poeng fra fullt på installasjon, å lyden har jeg egentlig aldrig gjort noe som helst annet en grunnleggende instillinger på, så har Ketil hatt en liten halvtime på den nå før EM, så jeg føler vel selv at her er det endel mer å hente fortsatt. å nå man ser hvem som står bak bilen som vant over meg så plager det meg ikke stort med tanke på hvor lite det var. så vi får se fremover nå om jeg beholder bilen et år til å tar ut det siste lille som skal til

men det skal vel sies at det ikke hadde skadet med en dommer som var 15cm høyere....

Comment

Working...
                                X