Litt kjipt at det krasjer med Scrillex på Lillehammer men får se om jeg kommer på søndagen om man ikke må være der begge dagene? kun installasjons delen jeg er interessert i ; )
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dommerkurs 2011
Collapse
X
-
-
Greit nok at kurset er gratis, men enkelte må reise et stykke + overnatting...kjipt at det aldri klaffer med lommeboka...Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
Originally posted by Morty00 View PostGreit nok at kurset er gratis, men enkelte må reise et stykke + overnatting...kjipt at det aldri klaffer med lommeboka...[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Trondheim hadde vært topp, da Skrilex står på tapeten =Phttp://www.youtube.com/user/lappis22
Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet
Comment
-
Originally posted by Lapp View PostTrondheim hadde vært topp, da Skrilex står på tapeten =P
Comment
-
Lillehammer var planen, om kompisen min får tak i billetter overnatting osv. beklager OThttp://www.youtube.com/user/lappis22
Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet
Comment
-
Originally posted by Lapp View PostLillehammer var planen, om kompisen min får tak i billetter overnatting osv. beklager OT
Beklager OT :P
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostSånn er det dessverre. Men om interessen er der, så er det fullt mulig å holde kurs i Trondheim.
Er det mulig å legge et treff og dommerkurs til ei langhelg så er jeg med. litt kjipt å måtte ta fri fra jobb for å kjøre til trondheim.Last edited by Morty00; 14-04-2011, 19:41.Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
har det blitt satt opp noe tidsskjema for helga?
blir det installasjon og lyd på hver sin dag?
Comment
-
Møt opp.
Takker Ketil og Joakim for et flott gjennomført dommerkurs dag1.
Masse hyggelige folk der, så for den som har mulighet så vil jeg anbefale folk å møte opp hos AudioArt sine lokaler kl.10.00 i morgenMvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
Comment