Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rudskogen 8-10.juli
Collapse
X
-
Originally posted by thomasekeli View PostInnom og hilser på!? Her er det bare å ta med seg tralla og spille litt godlyd da! Du som har 701-boks og alt?
Hot tip:
Jeg har hørt det blir premier til de med best lyd!
Sees på Rudskogen folkens!
Har også en basskasse som topplata ikke er er festa på, dørtrekk som sitter med 2 skruer, amper som ikke er festa 'forsvarlig, ikke trekt optiske kabelen' og litt sånt
Når i tillegg nissan ikke hadde skruene jeg trenger for å feste dørtrekka, så har jeg god unnskyldning føler jeg..Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Kan melde om god stemning på rudskogen!
Mye fint å se på, både på 4 hjul og 2 bein Dovregubbski har starta på spriten og Sandvik spiller opp til dans, god stemning! ;DTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by Tor Ølberg View PostJeg lager hvertfall liv imotsetning til deg som bare forer meg med drekke
Vet da med meg selv etter så mange år at jeg er kjedelig enten jeg er edru eller full, så da fyrer vi heller opp degTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Comment
-
VW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
Takk Tufte, rakk ikke å poste resultatene her på bilstereoforumet i går natt.
Vi har fremdeles problemer med ESPL-listene. Jeg håper jeg får dette til å fungere når jeg går ut i ferie til uken.
Alle som har deltatt på ESPL-konkurranser, og som har en EMMA-profil, skal kunne se resultatene sine der uansett
---
Har du ikke EMMA-profil? Det burde du skaffe deg av flere grunner! 1. Enkleste måten å holde styr på kommende konkurranser. 2. Man kan enklest melde seg på konkurranser. 3. Man får opp alle sine resultater på ett sted!
Har du ikke en EMMA-profil? Det oppretter du enkelt her!
http://www.emmaweb.no/site/emmaProfil.php[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
-
har registrert meg for lenge iden men ikkje fått noe mail tilbake osvhttp://www.youtube.com/user/lappis22
Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet
Comment
-
Hm.. Da skal jeg ta en titt på det! Send en e-post til admin@emmaweb.no med fult navn, adresse, telefon og e-post så skal jeg få sett nærmere på saken.[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Comment
Comment