Announcement

Collapse
No announcement yet.

råd ang. bilstereo bygging

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bonuspoeng får du bare i Master og Expert
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

Har mottat regelboka nå. Skal man stille i experienced eller vertfall advanced og oppover, så MÅ man helst ha denne boka.
      Har lært mye og eliminert mye tanker mht. bygge resultater
      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

får vel se å bestille den selv.. tenkte jo å starte i experienced og bli klassa opp til advanced..
        www.eirikaspaas.com

Comment

De som ønsker permer som holder høy kvalitet kan stikke innom nærmeste Åhlens-butikk og kjøpe en Bookbinders-perm i ønsket farge. Bruker kun slike permer selv til firmaet mitt. De er håndlagede og DYRE, men de utstråler en helt annen klasse enn de vanlige kjipe ringpermene som selges i bokhandler.
          De har også esker, mapper, innleggsark osv. i samme kvalitet. Så vidt jeg vet har de også egne butikker bl.a. i Oslo (Byporten, Paleet) og Trondheim (Olav Tryggvasonsgt.)

Last edited by epifant; 24-11-2007, 16:13.

Comment

I experienced trenger man ikke bok.. Det står forklart i et punkt, under der det står forklart om dokumentasjon mener jeg, at man ikke trenger dolumentasjon i experinced. Men er ALT bra og du ikke skjems av og vise det frem så er det jo greit

Dette er en lav/liten klasse og det skal være mulig og få maks poeng på install, uten dokumentasjon, det er vel heller ikke noe punkt som tar opp eventuelle ekstra ting du har gjort ut over det som er nødvendig.. Derfor dreit jeg i dokkis :P
            sound.vision.soul

Type R

Comment

er vel ikke krav om dokumentasjon i advanced heller?
              www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by klovnster View Post
                er vel ikke krav om dokumentasjon i advanced heller?
                Jopp

(10 tegn)
                Mvh Tony

Comment

Nå har ikke jeg papir versonen av boka, men sitter med "internett" versonen, og på punkt 1.2.2, står det jeg nevnte over her, Advanced er ikke nevnt i den setningen, derfor antar jeg at i Advanced er det trekk i poeng om det ikke er dokumentert..

Og her plassen det vises klarest om det er nødvendig med dokumentasjon i diverse klasser..

http://www.emmanet.com/download/rule...tegories07.pdf

Kryssene indikerer da at dette blir helt sikkert sjekket.. Det vil si at det er et punkt på poeng skjemaet dommern har med seg..
                  sound.vision.soul

Type R

Comment

Jepp... dokumentasjon er krysset av under Advanced
                    Mvh Tony

Comment

okei, så når/hvis jeg blir klassa opp må jeg ha sånn fancy perm? stilig..
                      www.eirikaspaas.com

Comment

og hva må til for å bli klassa opp?
                        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

Comment

Jupp, Jeg leste litt regel bok i stad, og skjønte det sånn at 1-2-3 plass på EM blir klassa opp (om man er i experienced).. Derfor er jeg på jakt etter cd- spiller og boks, også må jeg plukke bilen i filler for og dokumentere og gjøre ting enda bedre.. hehe livet er herlig
                          sound.vision.soul

Type R

Comment

hehe, cd spiller og boks kommer på mandag og bagasjen er under full utbygging blir nok akkurat ferdig med alt før sesongen starter tipper jeg..
                            www.eirikaspaas.com

Comment

Må skaffe dokumentasjon om man skal stille i advanced ja.
                              Lettest å kjøpe boka. Får svar på mange usvarte spørsmål da

Men ang. kjøpe høytalere utenlands (ebay, USA, EM i emma, tv-boden i svinesund osv) står det ingenting om i EMMA regel boken.
                              Kan noen vise meg hvor det står skriftlig at slikt ikke er lov?
                              Og at man ikke får stille i høyere klasse en experienced?
                              Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                              Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                              Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

Hvor detaljert bør denne dokumentasjonen være ? Er det bare å vise at alle ledningene er festet skikkelig, å at der de drar igjenom karoseriet er det vist hensyn slik at den ikke skal gnages over, pluss alt annet man har gjort som lyd demping og slikt ?

Eller skal det vises bilde for hver meter av strømledninger å høytaler kabler å slikt ?
                                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Working...
                                X