ja ja nå er vel snart årets første konkuranse her.. Åssen ligger folket ann etter tidskjema? For min egen del må det bli mye pent vær skal jeg bli ferdig... men kommer vel uansett....
Announcement
Collapse
No announcement yet.
snart årets første emma konk.
Collapse
X
-
snart årets første emma konk.
Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840Tags: None
-
Originally posted by klovnster View Posthuff.. blir noen harde uker..
Har sporet fullstendig av, så det som skulle bli ett prøveår i experienced med det jeg hadde i bilen, ble til full ombygging og bytte av alt utenom spilleren...
Har store problemer med å gjøre ting halvveis, så 3. mai henger i en syltynn tråd.[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Bare å stå på folkens - vi regner selvfølgelig med å se alle mann stille på Gardermoen til første konkurranse!
Comment
-
skal vel alltids klare å stille med lyd i hvertfall, om dekslingen er 100% vet jeg ikkesigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
har ikke sjangs til 3. mai :P
Er alt for mye som skal gjøres, og alt for dårlig muligheter til å få gjort det :P
Comment
-
Hvis tilfeligvis gudene skulle være på vår side og vi rekker å bygge om bagasjen, bakdører, motor rom tak og dash, bygge ferdig hattehylle, sveise ferdig ramme trekke skai gulvteppe og koble opp så vi har lyd, så stiller vi.
Men logisk sett er vi nok ikke færdig før 22 mai natt, for så å konkurere
Comment
Comment