Originally posted by NeDD
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EMMA SQ: Gatebil, Våler - 23-25. mai
Collapse
X
-
[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
-
ALF?!Fred Hugo Høgseth
2003 BMW 530dat
Pioneer - Hertz - Audison - Connection
www.InstallBay.no
Comment
-
Originally posted by Skallesei View PostALF?!
Litt seint på kvelden for meg gitt!
Hadde vært så mye enklere om folket brukte navn istedet for nick på ett slikt forum som dette.. Blir jo helt forvirra..[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
jaja folkens, får slenge ut no bilder jeg da.. ikkeno å utsette på helga foruten at sola brukte litt lang tid på å¨finne våler..
joakim er fornøyd som alltid
selvom det regner
ikke alle har råd til telt
hugo sitt bagasjerom
andreas sitt bagasjerom
lars sitt bagasjerom
mitt bagasjerom
og folk kan prøve å gjette hvem sitt bagasjerom dette er
anders sitt
jonny sitt
dett var dett.. bilde av ea sitt bagasjerom har jeg dessverre ikke.. men det finner folk i tråden hans
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostVil takke alle som kom på Vålerbanen for ett kjempefint EMMA-treff i helgen!
Hyggelig å møte både nye og gamle bilstereovenner!
Håper alle besøkende og konkurrerende hadde en fin opplevelse!
Fine biler og installasjoner, som var mye åpne for publikum tross regn og vind. Synes alle gjorde en kjempeinnsats! JonnyB fikk premie for beste presentasjon til publikum!
Gratulerer til Andreas og Fred Hugo, som fikk hver sin premie i Experienced og Erik André, JonnyB og Eirik, som fikk med seg hver sin premie i Advanced!"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Hva har skjedd med seteryggene på stolene til Anders?Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postvar veldig hyggelig å treffe nye deltakere,og ikke minst nye flinke dommere
Er en spennende og utfordrende jobb, å få muligheten til å bedømme så flotte stereobiler! Må si jeg hadde en gledelig "jobb" å gjøre på lørdag..
Gleder meg virkelig til å få være en del av dette videre!
Ser frem til at flere stiller med ferdige biler utover sommeren og håper alle bidrar til å få konkurransene så spennende og innholdsrike som mulig![SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
Comment
-
-
Andreas Henriksen stilte vel i Experienced 5-chnlFred Hugo Høgseth
2003 BMW 530dat
www.InstallBay.no
Comment
-
Du er en slask!Fred Hugo Høgseth
2003 BMW 530dat