EDIT: Arrangementet på Lista er dessverre avlyst.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EMMA: Powerdrift, Lista, søndag 17. august
Collapse
X
-
Tags: None
-
Originally posted by golfnos View Postde ryktene har nådd meg også, selv om jeg ikke vet om de ter noe hold i det...
BTW, blir det både SQ og ESPL i kr.sand også?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Da har Powerdrift nettopp bekreftet at de har avlyst sitt arrangement på Lista den 17. august, grunnet problemer med lisenser.
Dette medfører at EMMA også ser seg nødt til å avlyse vår planlagte konkurranse her. Vi beklager.
Konkurransen i Kristiansand den 16. august går som planlagt, så vi sees der!Last edited by espsko; 08-08-2008, 11:50.
Comment
-
Originally posted by per egil View PostMen hvor er lista?Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Originally posted by golfnos View Postde ryktene har nådd meg også, selv om jeg ikke vet om de ter noe hold i det...
BTW, blir det både SQ og ESPL i kr.sand også?Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
Comment