gleder meg veldig til å se hva andre får til av bilstereo. kjenner de fleste "værsting" anleggene her i Bodø.... med værsting mener jeg bra lyd.... ikke masse bass :P
Exp. 5 ch her
Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Gleder meg til å se dere alle i aksjon. Blir det muligheter for å høre på lyden i de forskjellige bilene som står utstilt, eller er det stort sett bare å se men ikke røre?
Gleder meg til å se dere alle i aksjon. Blir det muligheter for å høre på lyden i de forskjellige bilene som står utstilt, eller er det stort sett bare å se men ikke røre?
bare spør så skal du få høre
Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
EMMA deler ut en egen pris for "beste presentasjon" - denne går til deltakeren som har presentert bilen sin på best måte for publikum. Ergo pleier det å være meget gode muligheter for å få en lytt på bilene i løpet av dagen.
EMMA deler ut en egen pris for "beste presentasjon" - denne går til deltakeren som har presentert bilen sin på best måte for publikum. Ergo pleier det å være meget gode muligheter for å få en lytt på bilene i løpet av dagen.
kan vel si at jeg vet om den delen
Mvh Morten
Suite.. Fan så jeg gleder meg. Skal definitivt ta med meg det lille kompaktkameraet mitt og bruke det flittig i tiden jeg er der. Bruker det å være inngangsavgift for publikum der, ja? Jeg går aldri med cash, så kan være kjekt å vite på forhånd..
Suite.. Fan så jeg gleder meg. Skal definitivt ta med meg det lille kompaktkameraet mitt og bruke det flittig i tiden jeg er der. Bruker det å være inngangsavgift for publikum der, ja? Jeg går aldri med cash, så kan være kjekt å vite på forhånd..
Jepp, tror det er 100 kroner i inngang på Powerdrift-treffene. Er dog ikke hundre prosent sikker, men hvis du sjekker www.powerdrift.no står det nok der.
EDIT: Sjekket nettopp, det er 120 kroner i inngang.
Er påmeldt i Experienced 5ch jeg også.
Kan se ut som det blir en del biler som stiller da, det er jo toppers. Blir morro dette.
Blir nok spennende i Experienced, ja! Godt med påmeldte allerede, og fortsatt en uke til påmeldingsfristen går ut, så dette ligger an til å bli en meget spennende konkurranse.
Blir artig med nye biler. Kjenner jeg begynner å få reisefeber allerede. Er litt kjedelig når du vet alt om de andre som stiller. Slik som det var i Bodø...Eneste overaskelsen var Astraen til Erik Andre.
Skal få dempet taket til ESPL....taket sto å flagret sist ESPL like mye som flaggene på 17.mai.
Mvh Morten
Blir nok spennende i Experienced, ja! Godt med påmeldte allerede, og fortsatt en uke til påmeldingsfristen går ut, så dette ligger an til å bli en meget spennende konkurranse.
kan du komme med noe antall påmeldte når fristen går ut? spennende å se hvor mange som kommer.
Mvh Morten
kan du komme med noe antall påmeldte når fristen går ut? spennende å se hvor mange som kommer.
Jepp, vi venter til påmeldingsfristen går ut onsdag så skal vi nok klare å hoste opp et antall deltakere da. Foreløpig ligger det vel an til omtrent samme antall som i Bodø, tenker jeg.
Comment