Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA: Powerdrift Lånkebanen, søndag 31. august

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gleder meg veldig til å se hva andre får til av bilstereo. kjenner de fleste "værsting" anleggene her i Bodø.... med værsting mener jeg bra lyd.... ikke masse bass :P

Exp. 5 ch her
    Mvh Morten
    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
    Bad Sound Kills Good Music!

Comment

Da havner vi nok i samme klasse da, ikke så mange deltakere i 3ch akkurat
      Alpine
      Audison
      Hertz
      Soundstream

Comment

Gleder meg til å se dere alle i aksjon. Blir det muligheter for å høre på lyden i de forskjellige bilene som står utstilt, eller er det stort sett bare å se men ikke røre?
        Sture Vedal

Comment

Originally posted by chin View Post
          Gleder meg til å se dere alle i aksjon. Blir det muligheter for å høre på lyden i de forskjellige bilene som står utstilt, eller er det stort sett bare å se men ikke røre?
          bare spør så skal du få høre
          Mvh Morten

Comment

EMMA deler ut en egen pris for "beste presentasjon" - denne går til deltakeren som har presentert bilen sin på best måte for publikum. Ergo pleier det å være meget gode muligheter for å få en lytt på bilene i løpet av dagen.
            Espen Skogen
            espen@emmaweb.no
            ---
            Webmaster for www.emmaweb.no.

Comment

Originally posted by espsko View Post
              EMMA deler ut en egen pris for "beste presentasjon" - denne går til deltakeren som har presentert bilen sin på best måte for publikum. Ergo pleier det å være meget gode muligheter for å få en lytt på bilene i løpet av dagen.
              kan vel si at jeg vet om den delen
              Mvh Morten

Comment

Suite.. Fan så jeg gleder meg. Skal definitivt ta med meg det lille kompaktkameraet mitt og bruke det flittig i tiden jeg er der. Bruker det å være inngangsavgift for publikum der, ja? Jeg går aldri med cash, så kan være kjekt å vite på forhånd..
                Sture Vedal

Comment

Suite.. Fan så jeg gleder meg. Skal definitivt ta med meg det lille kompaktkameraet mitt og bruke det flittig i tiden jeg er der. Bruker det å være inngangsavgift for publikum der, ja? Jeg går aldri med cash, så kan være kjekt å vite på forhånd..
                  Jepp, tror det er 100 kroner i inngang på Powerdrift-treffene. Er dog ikke hundre prosent sikker, men hvis du sjekker www.powerdrift.no står det nok der.

EDIT: Sjekket nettopp, det er 120 kroner i inngang.
                  Espen Skogen
                  espen@emmaweb.no
                  ---

Comment

120 faktisk. Blir det da 180 for å delta i experienced? Må huske å ta ut nok penger.
                    Alpine
                    Audison
                    Hertz
                    Soundstream

Comment

Originally posted by spade View Post
                      120 faktisk. Blir det da 180 for å delta i experienced? Må huske å ta ut nok penger.
                      Det er korrekt, om du har deltatt tidligere er deltakeravgiften i Experienced 300 minus inngang. I andre klasser er den 500 minus inngang.

I dette tilfellet blir det dermed 180 i experienced og 380 i advanced/master.
                      Espen Skogen
                      espen@emmaweb.no
                      ---

Comment

Er påmeldt i Experienced 5ch jeg også.
                        Kan se ut som det blir en del biler som stiller da, det er jo toppers. Blir morro dette.
                        Thomas Thrana

Comment

Originally posted by Thomas_T View Post
                          Er påmeldt i Experienced 5ch jeg også.
                          Kan se ut som det blir en del biler som stiller da, det er jo toppers. Blir morro dette.
                          Blir nok spennende i Experienced, ja! Godt med påmeldte allerede, og fortsatt en uke til påmeldingsfristen går ut, så dette ligger an til å bli en meget spennende konkurranse.
                          Espen Skogen
                          espen@emmaweb.no
                          ---

Comment

Blir artig med nye biler. Kjenner jeg begynner å få reisefeber allerede. Er litt kjedelig når du vet alt om de andre som stiller. Slik som det var i Bodø...Eneste overaskelsen var Astraen til Erik Andre.

Skal få dempet taket til ESPL....taket sto å flagret sist ESPL like mye som flaggene på 17.mai.
                            Mvh Morten

Comment

Originally posted by espsko View Post
                              Blir nok spennende i Experienced, ja! Godt med påmeldte allerede, og fortsatt en uke til påmeldingsfristen går ut, så dette ligger an til å bli en meget spennende konkurranse.
                              kan du komme med noe antall påmeldte når fristen går ut? spennende å se hvor mange som kommer.
                              Mvh Morten

Comment

Originally posted by Morty00 View Post
                                kan du komme med noe antall påmeldte når fristen går ut? spennende å se hvor mange som kommer.
                                Jepp, vi venter til påmeldingsfristen går ut onsdag så skal vi nok klare å hoste opp et antall deltakere da. Foreløpig ligger det vel an til omtrent samme antall som i Bodø, tenker jeg.
                                Espen Skogen
                                espen@emmaweb.no
                                ---

Comment

Working...
                                X