Experienced 5-channel, men er forsatt ikke 110% sikkert at jeg kommer meg nedover. Foreløpig er det på 90% Skal snakke med sjefen i mårra å høre om jeg får fri på mandagen etter.
Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Da er det jo fortsatt gode muligheter - slik det ser ut nå må du stille på Lånke og enten Rudskogen eller Alvdal så er du i mål da ingen har stilt i minst to konkurranser i Exp 5ch denne sesongen.
Da er det jo fortsatt gode muligheter - slik det ser ut nå må du stille på Lånke og enten Rudskogen eller Alvdal så er du i mål da ingen har stilt i minst to konkurranser i Exp 5ch denne sesongen.
Vet det.
Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Når det gjelder NM-deltakelse må man ha deltatt i minst to konkurranser samt være blant de ti øverste i sin klasse på kvalifikasjonslista.
Kjenner en som bygger som f*** for å komme til NM, så han må da komme seg på 2 konkurranser først. Skal tipse han om det i mårra. Håper han er klar over det....
Mvh Morten
Kjenner en som bygger som f*** for å komme til NM, så han må da komme seg på 2 konkurranser først. Skal tipse han om det i mårra. Håper han er klar over det....
Da begynner'n å få dårlig tid ja, med mindre han mener NM 2009
Comment