jeg er med, men har ikke noe lyst til racerbil kjøring nedover. og det har det vært en tendens til på slike turer. så om det skal bli et sånn kappløp og kjøre på nedover Europa og alle skal det, så vurderer jeg å bli hjemme.
to ting som er faktorer her: har ingen bil som kjører fort og er heller ikke så veldig gla i høye hastigheter på ukjente veier.
Utover dette så er jeg positiv til å bli med til Sveits
Da foreslår jeg at du kan slå følge med meg og Thomas Vi skal ta det rolig nedover der, så passer bra om du joiner oss.
Mvh Tony - The only road to take is perfection itself
Jeg slenger meg på den rolige turen. Min Corsa er ingen racerbil. Så får vi se om det blir Oslo-Kiel eller Langesund-Hirtshals, tog eller hva vi kommer frem til.
Andreas Henriksen
Citroën C4 2006
Pioneer ODR, Mcintosh og B2
jeg er med, men har ikke noe lyst til racerbil kjøring nedover. og det har det vært en tendens til på slike turer. så om det skal bli et sånn kappløp og kjøre på nedover Europa og alle skal det, så vurderer jeg å bli hjemme.
to ting som er faktorer her: har ingen bil som kjører fort og er heller ikke så veldig gla i høye hastigheter på ukjente veier.
Utover dette så er jeg positiv til å bli med til Sveits
Da resten har planer om å reise til Østerike, så vet jeg ikke åssen vi skal løse ditt ønske om sveits
Jeg skal love å ikke la BMW`n få fritt spillerom, men 120-130 er vel greit??
Hmm... Skal jeg nedover?
Frister noe jææææævlig! Får se hva jeg får til..
Når burde vi egentlig bestille tur og hotell...? (Regner jo med at hotell burde vært bestilt for en god stund siden.. egentlig..)
Det er bestilt ett antall hottelrom som står på Norge og Sverige foreløpig. Derfor er det litt viktig at dere som vet at dere skal nedover, sier ifra så fort som mulig. Disse rommene er bestilt fra onsdag til søndag, 4 netter.
noen som klarer å anslå hvor mye det vil koste å reise til Østerike m/ overnatting?
edit: Så at det sto noen reiseeksempler i første post, men noen som vet hva det koster for hotellrom? Personling så foretrekker jeg at det blir noen strekker med ferge/tog, siden jeg først må kjøre fra Bodø til Oslo. Men det avhenger av at det blir billigere enn å kjøre hele veien.
hehe da høres det ut som om det er godt planlagt, for da må jeg nesten ha med meg proviant slik at jeg når igjen dere da dere stopper...
Det har jo vært noen insidenter på disse turene. Så en grundig gjenomgang av bilen, før avreise er ikke dumt. Personlig så ble det helt stopp, da en drivakselmansjett var defekt på tur til Em i Stütgart i 1998.
Det er en litt mere monoton påkjenningå kjøre autoban, samenlignet med "krøtterstiene" her hjemme.
Comment