selvsagt var det i Østerrike jeg mente
120-130km/t er jo greit bare ikke det blir gjennomsnitts hastigheten....
Etter å ha kjørt en del mil til og fra div bilstereo konk. vil jeg si det er helt håpløst å hold flere enn 2 biler i følge over så store avstander, enten snittfarten er 100 eller 150km/t.
Jeg mener turen bilr minst slitsom hvis man kjører i sitt eget tempo, det er utolig seigt å kjøre Tyskland på langs. Hvis man hele tilden må prøve ta igjen noen, eller må ta det med ro for å vente på andre.
Og med den trafikktettheten det er nedover der så er det vanskilg å holde oversikt på hvor andre er til en hver tid.
Og ikke minst, det jeg har merket ved tildligere turer: Når det er manges om har kjørt i følge, å vi endlig har kommet frem trøtte og slitne så er det alltid alltid en del missnøye om hvem som ikke har ventet på ander. osv osv.
Alle få ta det som det passer dem, da får vi helt sikkert nok en knallbra tur.
hvordan tenkes det rundt turen nedover da?
jeg kunne tenkt meg å kjørt bil-tog jeg selv om det koster noen kroner mere så kan en slappe av mere på tur, sosialt blir det også.
Ettersom min tysk ikke er noe å skrive hjem igjen om, så har du min fulle tillit Espenhehe
Hau, skal bli rart å være igjen hjemme i høst gitt... Har vært et lite høydepunkt de turene der... Men så slipp jeg denna forferdelige bilvaskinga som må til da!
hvordan tenkes det rundt turen nedover da?
jeg kunne tenkt meg å kjørt bil-tog jeg selv om det koster noen kroner mere så kan en slappe av mere på tur, sosialt blir det også.
Ettersom min tysk ikke er noe å skrive hjem igjen om, så har du min fulle tillit Espenhehe
andre forslag?
Vi vurderer biltog. Som du sier, sosialt og ikke noe pes på veien. Så lenge vokabularet inneholder "bier und brot" skal vi klare oss!! Er det flere som planlegger biltog tar vi en sosial samling på skinnene.
Andreas Henriksen
Citroën C4 2006
Pioneer ODR, Mcintosh og B2
ser at det koster 3300.- en vei +100.- i drivstoff tillegg til kiel. bestiller vi 6personer eller flere får vi 30% rabatt. hvor mange er det som skal nedover?
ser at det koster 3300.- en vei +100.- i drivstoff tillegg til kiel. bestiller vi 6personer eller flere får vi 30% rabatt. hvor mange er det som skal nedover?
Vi skal nedover, en bil og to personer.
Setter du opp en liste så vet vi hvor mange vi blir.
Andreas Henriksen
Citroën C4 2006
Pioneer ODR, Mcintosh og B2
Ja, hele 300 kr dyrere å ta båten fra Göteborg i stedet for Oslo, og da må man i tillegg kjøre 29 mil og 3,5 timer mer med bil....
Eller har du funnet noen skjulte tilbud?
Ja, hele 300 kr dyrere å ta båten fra Göteborg i stedet for Oslo, og da må man i tillegg kjøre 29 mil og 3,5 timer mer med bil....
Eller har du funnet noen skjulte tilbud?
Comment