sånne lange turer er en prøvelse for bilene ja,iallefall når man har gammel ford
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Reiseruter til EM i Wels
Collapse
X
-
Tempo.......
Originally posted by Tufte View Postselvsagt var det i Østerrike jeg mente
120-130km/t er jo greit bare ikke det blir gjennomsnitts hastigheten....
Jeg mener turen bilr minst slitsom hvis man kjører i sitt eget tempo, det er utolig seigt å kjøre Tyskland på langs. Hvis man hele tilden må prøve ta igjen noen, eller må ta det med ro for å vente på andre.
Og med den trafikktettheten det er nedover der så er det vanskilg å holde oversikt på hvor andre er til en hver tid.
Og ikke minst, det jeg har merket ved tildligere turer: Når det er manges om har kjørt i følge, å vi endlig har kommet frem trøtte og slitne så er det alltid alltid en del missnøye om hvem som ikke har ventet på ander. osv osv.
Alle få ta det som det passer dem, da får vi helt sikkert nok en knallbra tur.rhaaren
Comment
-
Originally posted by EmmaNorway View PostDa resten har planer om å reise til Østerike, så vet jeg ikke åssen vi skal løse ditt ønske om sveits
Jeg skal love å ikke la BMW`n få fritt spillerom, men 120-130 er vel greit??Mvh
Lars Engen
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postsånne lange turer er en prøvelse for bilene ja,iallefall når man har gammel ford
PerFocal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
Audison Music Expression
http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View PostDen går vel ikke fortere enn 212 etter hva jeg husker. Bilen til Tore er dau så han holder ikke mere enn 90
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View PostDen går vel ikke fortere enn 212 etter hva jeg husker. Bilen til Tore er dau så han holder ikke mere enn 90Mvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
turen til Østerrike
hvordan tenkes det rundt turen nedover da?
jeg kunne tenkt meg å kjørt bil-tog jeg selv om det koster noen kroner mere så kan en slappe av mere på tur, sosialt blir det også.
Ettersom min tysk ikke er noe å skrive hjem igjen om, så har du min fulle tillit Espenhehe
andre forslag?Mvh
Tufte's hotline
Comment
-
Originally posted by Tufte View Posthvordan tenkes det rundt turen nedover da?
jeg kunne tenkt meg å kjørt bil-tog jeg selv om det koster noen kroner mere så kan en slappe av mere på tur, sosialt blir det også.
Ettersom min tysk ikke er noe å skrive hjem igjen om, så har du min fulle tillit Espenhehe
andre forslag?Andreas Henriksen
Citroën C4 2006
Pioneer ODR, Mcintosh og B2
Comment
-
Originally posted by Tufte View Postser at det koster 3300.- en vei +100.- i drivstoff tillegg til kiel. bestiller vi 6personer eller flere får vi 30% rabatt. hvor mange er det som skal nedover?
Setter du opp en liste så vet vi hvor mange vi blir.Andreas Henriksen
Citroën C4 2006
Pioneer ODR, Mcintosh og B2
Comment
-
Jeg kan for øvrig til alle interesserte melde om at jeg nettopp har oppdatert kvalik-lista til EM:
http://www.emmaweb.no/visResultat.php?file=emkvalik08
Comment
-
Originally posted by Chasin View PostJa, hele 300 kr dyrere å ta båten fra Göteborg i stedet for Oslo, og da må man i tillegg kjøre 29 mil og 3,5 timer mer med bil....
Eller har du funnet noen skjulte tilbud?Mvh
Tufte's hotline
Comment
Comment