skjønte det. NM har så langt jeg kan huske aldri vært utendørs. Men Tønsberg Messehall er vel et alternativ om dere ønsker å komme i denne retningen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EMMA: Ang. årets NM, Gatebilmessen er avlyst.
Collapse
X
-
Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
-
Originally posted by Joboo View Postskal de ikke arrangeres noe i vikingskipet med gatebil og sånt i høst. mener jeg har lest om dette et sted. er jo et alternativ det.
Comment
-
Siden det er ganske stilt her på denne delen av forumet så regner jeg med at dere jobber på spreng med å finne egnet plass for NMMvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
Originally posted by Tufte View Postfor min del så syns jeg det er merkelig at vi ikke har mulighet til å ha en felles bilstereo finale, ettersom miljøet ikke ikke er så kjempe stort i Norges land..
Comment
-
Originally posted by Tufte View Postnår kan vi forvente at info om NM-finalen kommer a?
noe nytt i saken?Mvh Morten
Comment
-
Dem som tror det er lett å få tak i en stor nok hall sånn på sparket, til en vettu pris tar nok skammelig feil.
De fleste er allerede booket helt til over jul eller svimlende dyre.
Jeg har også hatt løpende dialog med Gatebil ang div muligheter, men å stå utenfor vikingskipet i midten av november er ikke aktuelt for en EMMA finale. Det finnes ikke plass for oss inne i "skipet" for å si det sånn, og dessuten så er det kun noen få timer på lørdagskvelden som Gatebil har arangement der.
Et stort nok telt(som det for øverig ikke er plass til der med tanke på publikum osv) koster 100 tusen for en helg.
Men allerede i morgen så kan svaret ligge der, skal av gårde å se på det beste alternativet i da.Anders Ingebretsen
anders@emmaweb.no
Comment
-
Beklger, men er bare litt utolmodig. skjønner at det tar tid å finne en plass å arranger nm innendørs.Mvh Morten
Comment
-
Originally posted by Morty00 View PostBeklger, men er bare litt utolmodig. skjønner at det tar tid å finne en plass å arranger nm innendørs.
Comment
Comment