Announcement

Collapse
No announcement yet.

Endelig liste over kvalifiserte til EM i Wels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Endelig liste over kvalifiserte til EM i Wels

Vi har nettopp publisert den endelige listen over kvalifiserte til EM i Wels, denne gang inkludert ESPL-deltagere, som ikke var med på den forrige listen:

http://www.emmaweb.no/visResultat.php?file=emkval08

De to øverste i hver klasse (markert i grønt) er kvalifisert og kan reise. Hvis en av disse ikke ønsker å reise vil nestemann på listen rykke opp. Vi vil i løpet av kort tid ta kontakt med alle kvalifiserte for å få oversikt over hvem som ønsker å reise og ikke.

For spørsmål omkring reisen og selve arrangementet, ta kontakt med Ketil Skjei på ketil@emmaweb.no.
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

og Pure Passiv er sansynligvis glemt?.....
    --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
    -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

er ingen kvalifiserte der..
      www.eirikaspaas.com

Comment

okei, da drømte jeg om 2 deltakelser med første plass da...

Comment

ah, du har deltatt to ganger? trodde det bare var en jeg..

edit: tror du må ha drømt ja, for navnet ditt står bare på en resultatliste..
          www.eirikaspaas.com

Comment

haha... spørs hvem som drømte... men dette er avklart med Espen for en stund siden og Erik Andre som var hoved dommer

Comment

da bør du få det på en liste, for ditt navn er bare med på en resultatliste
              www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                da bør du få det på en liste, for ditt navn er bare med på en resultatliste
                Her har det skjedd en feil hos oss, og James sitt navn har falt ut av resultatlista fra Drammen. Det rettes opp snarest, og James føres dermed også inn på kvallista i Pure Passive med to deltakelser og 20 kvalifiseringspoeng.
                Espen Skogen
                espen@emmaweb.no
                ---
                Webmaster for www.emmaweb.no.

Comment

hvem skal være med?
                  Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                  Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

dersom en av de 2 som er over meg ikke skal + at noen sponser deler av turen nedover så blir æ med.... så..sjangsen for at æ blir med er så godt som null
                    Mvh Morten
                    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                    Bad Sound Kills Good Music!

Comment

hehe får ikke helt bestemt meg her heller... har vel egentlig ikke noe der å gjøre tror jeg... men mulig jeg fyller bilen for å dele på reiseutgiftene
                      Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima

Comment

Originally posted by Morty00 View Post
                        dersom en av de 2 som er over meg ikke skal + at noen sponser deler av turen nedover så blir æ med.... så..sjangsen for at æ blir med er så godt som null
                        Da øker vel den sjangsen litt nå, for jeg skal ikke nedover. Så da gjenstår det bare å skaffe noen til å sponse tur..

Så får vi se om vi heller møtes på NM..
                        Thomas Thrana

Comment

Originally posted by Thomas_T View Post
                          Da øker vel den sjangsen litt nå, for jeg skal ikke nedover. Så da gjenstår det bare å skaffe noen til å sponse tur..

Så får vi se om vi heller møtes på NM..
                          Vis du kommer så møtes vi der.... SKAL få med meg nm!! hadde fikset meg fri, men så ble jo gatebilmessa avlyst.

har ikke råd å dra på både nm og em, så prioriterer nm. større sjangser + kortere reise
                          Mvh Morten

Comment

Originally posted by Morty00 View Post
                            Vis du kommer så møtes vi der.... SKAL få med meg nm!! hadde fikset meg fri, men så ble jo gatebilmessa avlyst.

har ikke råd å dra på både nm og em, så prioriterer nm. større sjangser + kortere reise
                            er fare for at det blir sånn med meg å men ikke bestemt enda. er jo ganske mange tusen som går med på en sånn tur som kan brukes på komponenter Hvertfall når jeg anser sjansen som null for å hevde meg....

Comment

regner med at det er litt høyere nivå på em enn hva vi klarer å levere på nm...

biffen: korsen klasse stiller du i?
                              Mvh Morten

Comment

Working...
                              X