Originally posted by biffen071278
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Endelig liste over kvalifiserte til EM i Wels
Collapse
X
-
Hvis noen skal nedover til EM og kan ta med seg en rull vinyl for oss, så hadde det vært konge. Selvfølgelig mot honorar. Rullen er 140cm lang, ca 30cm i diameter og veier rundt 30 kg. Går fint i baksetetMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostTrodde poenget med deltakelse på EMMA-konk var å lære, jeg..?
for min del blir det for langt å kjøre til wels... nesten 2 dager til oslo, også 2 dager til med kjøring derfra til wels.Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostHvis noen skal nedover til EM og kan ta med seg en rull vinyl for oss, så hadde det vært konge. Selvfølgelig mot honorar. Rullen er 140cm lang, ca 30cm i diameter og veier rundt 30 kg. Går fint i baksetetAndreas Henriksen
Citroën C4 2006
Pioneer ODR, Mcintosh og B2
Comment
-
hadde vært morsomt å dra nedover og jeg kunne tenke meg det, men det er også dette med tid. Når må vi "bestemme" oss seinest Espen?--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Originally posted by matador View Posthadde vært morsomt å dra nedover og jeg kunne tenke meg det, men det er også dette med tid. Når må vi "bestemme" oss seinest Espen?
I ditt tilfelle James er det jo ingen under deg, så bare jeg har svar før 1. oktober går det bra.
Comment
-
Originally posted by Morty00 View Postregner med at det er litt høyere nivå på em enn hva vi klarer å levere på nm...
biffen: korsen klasse stiller du i?Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
-
Originally posted by thomasekeli View PostTrodde poenget med deltakelse på EMMA-konk var å lære, jeg..?
Sant nok det. men forskjell på å lære å få grisejulingAlpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Comment
-
Originally posted by biffen071278 View PostSant nok det. men forskjell på å lære å få grisejuling
Comment
-
hehe jo man lærer nok men man unngår helst det da... flere måter å lære påAlpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Comment
-
Originally posted by espsko View PostSå det du sier er at man ikke lærer av grisejuling?
ser litt lysere ut for min del etter i dag når det gjelder em....
Bjørn-Inge (Lyd på Hjul) sa at han kunne reise sammens og spleise på utgiftene + at når vi sto å pratet om det så kom det en kompis av han å sa at han også kunne tenke å reise i lammeMvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Comment
-
Originally posted by biffen071278 View PostMen har bare vært med i 2 konkuranser så er ikke veldig erfaren akkurat....
hehe Skal ikke mere en 2 til..
Nå skal ikke jeg si hvordan det er og komme hjem uten pokal. Men det og dra uten forventninger til plasering er vel en fin ting. Resten av turen er helt sikkert helt sjef uansett.. rent bortsett fra at du kommer til og ha bil, bilstereo og bilkjøring i vrangstrupen etter 8-10 dager på tur..Last edited by LLH; 17-09-2008, 16:47.sound.vision.soul
Type R
Comment
-
hehe måtte se litt fra ifjor da...295 var vel det vinneren hadde. hadde 280 sist med en boomende kasse.... frister sykt da.... kjerringa å hennes søstre vil jo til østerike da så blir evnt. reiseutgifter delt på 4...
Men sånn seriøst om man har sjans med golfen? Er vel egentlig erik andre el joakim som burde svare på det da siden det er de som har dømt
hvis jeg reiser er det uten forventninger......Last edited by biffen071278; 17-09-2008, 18:32.Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Comment
-
Originally posted by Morty00 View Postlærer fortere av grisejuling...for da MÅ du lære
ser litt lysere ut for min del etter i dag når det gjelder em....
Bjørn-Inge (Lyd på Hjul) sa at han kunne reise sammens og spleise på utgiftene + at når vi sto å pratet om det så kom det en kompis av han å sa at han også kunne tenke å reise i lammeKetil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
Comment