Announcement

Collapse
No announcement yet.

Endelig liste over kvalifiserte til EM i Wels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by biffen071278 View Post
    er fare for at det blir sånn med meg å men ikke bestemt enda. er jo ganske mange tusen som går med på en sånn tur som kan brukes på komponenter Hvertfall når jeg anser sjansen som null for å hevde meg....
    Trodde poenget med deltakelse på EMMA-konk var å lære, jeg..?
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Hvis noen skal nedover til EM og kan ta med seg en rull vinyl for oss, så hadde det vært konge. Selvfølgelig mot honorar. Rullen er 140cm lang, ca 30cm i diameter og veier rundt 30 kg. Går fint i baksetet
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Originally posted by thomasekeli View Post
        er det, men det går jo an å lære her hjemme også, trenger ikke dra på em for å lære.

for min del blir det for langt å kjøre til wels... nesten 2 dager til oslo, også 2 dager til med kjøring derfra til wels.
        Mvh Morten
        - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
        Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
        Bad Sound Kills Good Music!

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
          Hvis noen skal nedover til EM og kan ta med seg en rull vinyl for oss, så hadde det vært konge. Selvfølgelig mot honorar. Rullen er 140cm lang, ca 30cm i diameter og veier rundt 30 kg. Går fint i baksetet
          Jeg skal nedover og har sikkert plass til rullen i Corsaen. Kommer innom for å avtale nærmere.
          Andreas Henriksen
          Citroën C4 2006
          Pioneer ODR, Mcintosh og B2

Comment

hadde vært morsomt å dra nedover og jeg kunne tenke meg det, men det er også dette med tid. Når må vi "bestemme" oss seinest Espen?
            --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
            -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

Originally posted by matador View Post
              hadde vært morsomt å dra nedover og jeg kunne tenke meg det, men det er også dette med tid. Når må vi "bestemme" oss seinest Espen?
              Den 1. oktober er jeg nødt til å ha full oversikt over hvem som skal reise, fordi da går listene videre til EMMA sentralt. Det betyr at i klasser med mer enn to kvalifiserte må jeg ha svar så fort som mulig - slik at de lenger ned på lista også skal få tid til å bestemme seg om de over trekker seg.

I ditt tilfelle James er det jo ingen under deg, så bare jeg har svar før 1. oktober går det bra.
              Espen Skogen
              espen@emmaweb.no
              ---
              Webmaster for www.emmaweb.no.

Comment

Greit nok at det er bare to kvalifisert i exp 3ch, men jeg, altså Oddbjørn Aune, skal ikke nedover
                Alpine
                Audison
                Hertz
                Soundstream

Comment

Originally posted by Morty00 View Post
                  regner med at det er litt høyere nivå på em enn hva vi klarer å levere på nm...

biffen: korsen klasse stiller du i?
                  er exp.3channel. Men har bare vært med i 2 konkuranser så er ikke veldig erfaren akkurat....
                  Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                  Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Originally posted by thomasekeli View Post

Sant nok det. men forskjell på å lære å få grisejuling
                    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima

Comment

Sant nok det. men forskjell på å lære å få grisejuling
                      Så det du sier er at man ikke lærer av grisejuling?
                      Espen Skogen
                      espen@emmaweb.no
                      ---
                      Webmaster for www.emmaweb.no.

Comment

hehe jo man lærer nok men man unngår helst det da... flere måter å lære på

Comment

Originally posted by espsko View Post
                          Så det du sier er at man ikke lærer av grisejuling?
                          lærer fortere av grisejuling...for da MÅ du lære

ser litt lysere ut for min del etter i dag når det gjelder em....

Bjørn-Inge (Lyd på Hjul) sa at han kunne reise sammens og spleise på utgiftene + at når vi sto å pratet om det så kom det en kompis av han å sa at han også kunne tenke å reise i lamme
                          Mvh Morten
                          - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                          Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                          Bad Sound Kills Good Music!

Comment

Men har bare vært med i 2 konkuranser så er ikke veldig erfaren akkurat....

hehe Skal ikke mere en 2 til..

Nå skal ikke jeg si hvordan det er og komme hjem uten pokal. Men det og dra uten forventninger til plasering er vel en fin ting. Resten av turen er helt sikkert helt sjef uansett.. rent bortsett fra at du kommer til og ha bil, bilstereo og bilkjøring i vrangstrupen etter 8-10 dager på tur..
                            Last edited by LLH; 17-09-2008, 16:47.
                            sound.vision.soul

Type R

Comment

hehe måtte se litt fra ifjor da...295 var vel det vinneren hadde. hadde 280 sist med en boomende kasse.... frister sykt da.... kjerringa å hennes søstre vil jo til østerike da så blir evnt. reiseutgifter delt på 4...
                              Men sånn seriøst om man har sjans med golfen? Er vel egentlig erik andre el joakim som burde svare på det da siden det er de som har dømt
                              hvis jeg reiser er det uten forventninger......
                              Last edited by biffen071278; 17-09-2008, 18:32.

Comment

Originally posted by Morty00 View Post
                                lærer fortere av grisejuling...for da MÅ du lære

ser litt lysere ut for min del etter i dag når det gjelder em....

Bjørn-Inge (Lyd på Hjul) sa at han kunne reise sammens og spleise på utgiftene + at når vi sto å pratet om det så kom det en kompis av han å sa at han også kunne tenke å reise i lamme
                                Dæven, så bra.. Husk at hotelrommene ikke er booket "for ever"..
                                Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                                Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                                post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Working...
                                X