Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA: Norgesmesterskap 2008, 7-9 november

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hvorfor skal dere så absolutt ha ut bilen fra hallen da ?
    VW Corrado - Prosjekt bil
    Mitsubushi Lancer - Bruksbil
    It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
    I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

fordi man normalt trenger å bruke privatbilen sin når det er helg..

men, ordner seg sikkert, så nå er jeg påmeldt i sq og espl
      www.eirikaspaas.com

Comment

fordi jeg bor i skien å ikke hadde tenkt å bruke 2000kr på hotell når det bare er 1 times kjøring unna. samt jeg har noen barn som skulle vært levert hos barnevakt lørdag morgen.
        Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
        Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

ellers får vi håpe at det forsvinner snøen -selv om det skulle snø resten av neste uken... jeg har fremdeles sommer dekk på -men ikke lang vei for å kjøre og parkere bilen i hallen den 7 egentlig hadde jeg lagt om hvis det ikke var for den konkurransen.
          --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
          -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

jeg la heldigvis om igår. turte ikke annet da jeg pendler til sandefjord hver da. Vil nødig tenke på hvordan det hadde vært med sommerlisser nå
            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima

Comment

huff.. kjørte til sandefjord i dag ja.. endel biler utenfor veien.. digg med vinterdekk da jeg o skal pendle til sandefjord hver dag i noen mnder
              www.eirikaspaas.com

Comment

Er det dbdrag også vel? Må man melde seg på eller bare stille opp plutselig?

Hjelpe meg med og stille inn annlegg Eirik?

men sjekk pm boksen din a, trenger fortsatt no info om kasse fra dag

Comment

så pm nå.. er ikke dBdrag nei
                  www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by biffen071278 View Post
                    fordi jeg bor i skien å ikke hadde tenkt å bruke 2000kr på hotell når det bare er 1 times kjøring unna. samt jeg har noen barn som skulle vært levert hos barnevakt lørdag morgen.
                    Det må da for svarte svingende være mulig å låne en bil av en kompis?
                    De som omtrent bor INNE i hallen synes jeg ikke skal syte så voldsomt
                    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Originally posted by Jonny.B View Post
                      De som omtrent bor INNE i hallen synes jeg ikke skal syte så voldsomt
                      Signerer den jeg!!
                      Mvh Morten
                      - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                      Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                      Bad Sound Kills Good Music!

Comment

Om det er mange nok som trenger gratis overnattning og gidder å ta med madrass og sovepose så kanskje vi kan losjere folk inn på verkstedet på butikken
                        Mvh
                        Pål Andréas Bryng
                        Bilstereosenteret.no
                        Vi forhandler bl.a.:
                        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Enten aksepterer mann at bilen skal stå inne i en hall en helg og er med å ha det moro, ellers så gir man faen og holder kjeft om det, makan til syting. Uff, bruke 2000kr på hotell.. grin, har netopp svidd av godt over 10 000kr på EM også ser jeg sånn syting over noen tusen lapper.. get a grip or a new hobby!!
                          Dette er en hall hvor ALLE som deltar står parkert hele helgen, skal en få lov å kjøre ut og inn skal alle. Jeg har selv amputert et bein og er meget avhengig av egen bil, men klarer lett å unngå bilen en helg da jeg prioriterer akuratt DETTE. klarer dere det ikke så finn på noe annet!!
                          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
                            Om det er mange nok som trenger gratis overnattning og gidder å ta med madrass og sovepose så kanskje vi kan losjere folk inn på verkstedet på butikken
                            Ja, og oppå snekkerbua er det jo rekti så koselig og lunt

Comment

siden det er meg du sikkert sikter til EA så tar jeg den. Men trenger da ikke være nødvendig å ta av sånn? Må da være lov å stille spørsmål/skrive kommentarer uten å bli hudflettet? Har ikke sagt jeg ikke kommer, sa bare ting ble endel vanskeligere enn tenkt. Nå er ikke jeg så hårsår men sånne kommentarer kan jo faktisk være en grunn til at folk finner seg en annen hobby. Er ikke alle som bare kan øse ut tusenvis av kr i hytt og gevær. Dette er en hobby som koster det er jeg klar over, men med unger er det hensyn å ta. Å finnes det ikke forståelse for det så finner jeg meg en ny hobby
                              Last edited by biffen071278; 30-10-2008, 15:53.

Comment

Må dere slutte å sutre a jenter.
                                Noen få kan få muligheten til å kjøre ut og inn, men ikke mange pga plasseringer i hallen.
                                (så vi skal få til det biffen)
                                Må man ha ut bilen så skal ingen nekte det, men det er egentlig en gylden regel på finaler og messer at ALLE BILER SKAL STÅ FRA FREDAG-SØNDAG ETTER PREMIEUTDELING.
                                Anders Ingebretsen
                                anders@emmaweb.no

Comment

Working...
                                X