Announcement

Collapse
No announcement yet.

Livstegn fra Wels :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Etter noen politikontroller, feilkjøring, matspising og 100 mil på autobahn er vi endelig i Kiel.
    I mårra er det bøljan blå igjen....

Komplett resultatliste ligger på Emmanet
    Pioneer PRS

Comment

Jeg og Joakim kjørte igjennom natta opp via, Danmark og Sverige, ble noen ekstra mil, men kos å være hjemme igjen også!!

Takker alle som var med for en trivlig langhelg, spessielt svenskene, hadde noen interesante diskusjoner og ser frem til å se noen av dere på norske konkuranser neste år, vi for vel kjøre over grensa noen ganger vi også Også en stor takk til Focal for et mega bra party på fredagen
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Gratulerer! :=)
        Do-It-Yourself - DIY stash

Comment

Endelig hjemme!

Etter en dag med norske vinterveier er undertegnede, Fido, JonnyB og Heggset hjemme igjen...
          Ønsker å sende en takk til alle som var med på å gjøre turen til det den ble, og spesielt en stor takk til Tollamoen, som er en uttømmelig kilde av godt humør, noe som kan trengs til tider

Takk for laget, gutter!
          Pioneer PRS

Comment

nå var det godt å komme hjem gitt!
            slenger meg på å sier takk for laget jeg også,en uforglemmelig tur.....
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Working...
            X