Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rapport fra NM

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Thon Hotel TROR jeg har noe ledig, hørtes slik ut når jeg sjekka inn for 20 minutter siden

Bestillte enkeltrom, fikk dobbeltrom... passa bra når dama er med ;D Sitter her med alokoholen nå og koser oss! Mulig en tur ut etter en dusj, siden vi ER på brygga hehe
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

neieh.. noen som vil se et par bilder a? ikke akkurat de fineste/beste/morsomste bildene da, men det er da noe..

regner det blir mer morro når alle kommer hjem og får nett..

shinings i garasjen før man dro:

skeptisk Typhon trekker dash natta før NM:

på plass i hallen:

www.eirikaspaas.com

Comment

Rart jeg var skeptisk? :P MEN!!! jeg rakk det aller meste da hihi!
        Mvh Tony Bardalen
        [Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]

Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik

Comment

Originally posted by AudioCore View Post
          Rart jeg var skeptisk? :P MEN!!! jeg rakk det aller meste da hihi!
          minus bakfanger, trekk på dørsider osv osv. Og for ikke å glemme en grunndig vask
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Jee! Da va hotell booket og turen starter om 6 timer!
            På tide å finne dyna
            Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
            Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
            Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

Comment

Originally posted by InstallBay View Post
              minus bakfanger, trekk på dørsider osv osv. Og for ikke å glemme en grunndig vask
              Haha... det stemmer jo!

Men... skinner som et uvær nå
              Mvh Tony Bardalen
              [Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]

Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik

Comment

Jaggu... sitter å eter bab nå jeg og dama! akkurat vært på Narch hos Jonny b

Ser frem til morgendagen... bilder kommer vel fra de som har med kamera her
                Mvh Tony

Comment

denne dagen blir ikke bra.. glemte hjernen min på peppes i går.. :s
                  www.eirikaspaas.com

Comment

Originally posted by Eirik Aspaas View Post
                    denne dagen blir ikke bra.. glemte hjernen min på peppes i går.. :s
                    Var vi på Peppes??

Mvh
                    Dag Johansen
                    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Comment

Ser ut til at det ikke bare var jeg som koste meg skjønner jeg hehe

Sitter her... 3 minutter til premieutdeling. Blir spennende
                      Mvh Tony

Comment

nm tønsberg

Hei, ville takke alle EMMA deltagere for en topp helg, med bra mat og drikke på lørdag.
                        Det sto til all forventning.
                        Last edited by edwarth; 10-11-2008, 14:50.
                        Edwarth Larsen
                        Bmw 520 E34 og 525dAT E39
                        Pioneer - DLS - Cerwin Vega - Mosconi - TangBand

Comment

Takk til Alle for den beste NM finalen ever!

Da er Årets bilstereo-sesong over, og vi vil Takke alle deltagere, sponsorer dommere og funksjonærer for en vellykket sesong. VI ser med glede frem til 2009 sesongen, og håper den blir enda bedre..
                          Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                          Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                          post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Kanskje gi premieutdelerne et litt grundig tredagers kurs i forveien til neste år? for skjønner jo at det er en komplisert affære.. Ble litt mye for de stakkars jentene.. hehe
                            Last edited by Crazytaxi; 10-11-2008, 16:53.
                            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Takker alle for en hyggelig helg å ser fram mot 2009 sesongen. (Advanced, har jeg noe å gjøre der)
                              Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                              Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Originally posted by Crazytaxi View Post
                                Kanskje gi premieutdelerne et litt grundig tredagers kurs i forveien til neste år? for skjønner jo at det er en komplisert affære.. Ble litt mye for de stakkars jentene.. hehe
                                Hehe.. Jeg må nok ta på meg hele skylden for rotet der.. Vil tro at alle fikk det de skulle ha til slutt??
                                Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                                Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                                post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Working...
                                X