Announcement

Collapse
No announcement yet.

Emma Julebord.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Typhon View Post
    Søren plystre!!

Da erre bare å booke plass hos DFDS da
    Da er det nok dfds som gjelder ja..
    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Så dere tar hensyn til at noen er under 25? Isåfall så er det kjempeflott!=)

Men det begynner vel å "haste" litt..? Blir tidlig fult på disse turene vet jeg..
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

Comment

Originally posted by aFFekak View Post
        Så dere tar hensyn til at noen er under 25? Isåfall så er det kjempeflott!=)

Men det begynner vel å "haste" litt..? Blir tidlig fult på disse turene vet jeg..
        Ja jeg veit, derfor er det flott hvis så mange som mulig melder seg på asap.. 19. des er vel den dato som er nermest jul, men kanskje den 12 er den som er best? Altså avreise 12. hjemkomst 14. des.
        post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

Comment

Originally posted by Audio-art View Post
          Ja jeg veit, derfor er det flott hvis så mange som mulig melder seg på asap.. 19. des er vel den dato som er nermest jul, men kanskje den 12 er den som er best? Altså avreise 12. hjemkomst 14. des.
          12.-14. passer meg meget bra
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

Comment

problemet er vel att det krasjer med julebord på jobben,julebord på jobben til samboer +++
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Tror nok det er flere som har mulighet 12.-14.

19. blir så nærme jul at det er sikkert mange som er på ferie o.l. fra før av.. Men det er jo bare å sette en dato, så får du se hvor mange som melder seg på.. Jeg tror jeg skal klare å få med meg noen om det blir den 12.-14. hvertfall =)
              Mvh.
              Roy
              Mob: 40 30 99 06

Comment

Originally posted by Jonny.B View Post
                problemet er vel att det krasjer med julebord på jobben,julebord på jobben til samboer +++
                For min del kan det være etter jul også.. Skal vi lage en "avsemning"?

Comment

12. og 19. passer oss. Om det blir etter jul tar vi gjerne et etterjulebord i januar.
                  Andreas Henriksen
                  Citroën C4 2006
                  Pioneer ODR, Mcintosh og B2

Comment

Kunne tenkt meg å slå følge på dette

Comment

du sier da aldri nei til en fest du da pettersen! hehehe 1stk golf øl og grilling= må bare bli bra

Comment

kan dere ikke ta det 5-7?? så joiner jeg der nede? hehe. Jobben og fler andre bedrifter i kr.sand setter oss på flyet til køben fredag morgen

Comment

Jippiii!! Julebord!! Jeg er med, enten før eller etter nyttår!!

Men hadde vært fint å vite en dato, da..

PS. så plutselig at det skjer en del frem mot jul, hehe....
                          [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Såeh... Da blir det julebord da?

Jeg foreslår januar, jeg.. Det er gull! Hvem er med? Alle er med!? Så flott! Gleder meg!
                            [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Kanskje best å finne en tid i Januar ja, kan bli litt kort varsel for noen. Skal egentlig på julebord med jobben i midten av Januar, men driter glatt i det for å bli med her
                              Så, hvem andre er med?

Comment

jerg er med i januar
                                Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
                                Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

Comment

Working...
                                X