Originally posted by Typhon
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Emma Julebord.
Collapse
X
-
Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
-
Originally posted by aFFekak View PostSå dere tar hensyn til at noen er under 25? Isåfall så er det kjempeflott!=)
Men det begynner vel å "haste" litt..? Blir tidlig fult på disse turene vet jeg..Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Originally posted by Audio-art View PostJa jeg veit, derfor er det flott hvis så mange som mulig melder seg på asap.. 19. des er vel den dato som er nermest jul, men kanskje den 12 er den som er best? Altså avreise 12. hjemkomst 14. des.Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
problemet er vel att det krasjer med julebord på jobben,julebord på jobben til samboer +++"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Tror nok det er flere som har mulighet 12.-14.
19. blir så nærme jul at det er sikkert mange som er på ferie o.l. fra før av.. Men det er jo bare å sette en dato, så får du se hvor mange som melder seg på.. Jeg tror jeg skal klare å få med meg noen om det blir den 12.-14. hvertfall =)Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postproblemet er vel att det krasjer med julebord på jobben,julebord på jobben til samboer +++Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Comment
-
jerg er med i januarAlpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840
Comment
Comment