Announcement

Collapse
No announcement yet.

Emma Julebord.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Godt da er vi oppe i fem.

Marius
    Biffen
    Thomas
    Tony
    Ketil

Hører jeg noen flere..?
    [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Jeg og Eivind er med på det.
      Andreas Henriksen
      Citroën C4 2006
      Pioneer ODR, Mcintosh og B2

Comment

Godt, godt. Da er vi syv!

Hører jeg flere?

Comment

Skulle det være sammen med db drag folka også eller.
          Team dbcompaniet Norsk mester ss1-2 08

Comment

Originally posted by thomasekeli View Post
            Godt, godt. Da er vi syv!

Hører jeg flere?
            Er med vettu!
            Organiseringen kommer vi frem til om litt, diskuterer litt frem og tilbake om hvordan vi skal legge det opp. Men JEG håper alle er enige i å satse på nyåret som best egnet tidspunkt. De fleste er vel sånn passe opptatt med andre arrangementer nå før jul...
            [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
            [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
            [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

Comment

Originally posted by Joakim View Post
              Er med vettu!
              Organiseringen kommer vi frem til om litt, diskuterer litt frem og tilbake om hvordan vi skal legge det opp. Men JEG håper alle er enige i å satse på nyåret som best egnet tidspunkt. De fleste er vel sånn passe opptatt med andre arrangementer nå før jul...
              Stemmer bra detta. Vi er i dialog med Bilstereoforbundet, om at det kanskje skal bli et julebord for medlemmer der, og det blir nok etter jul.
              Ketil Skjei
              Leder EmmaNorway
              www.emmaweb.no

Comment

Originally posted by Joakim View Post
                Er med vettu!
                som medlem av bilstereoforbundet skal jeg self bli med bare si ifra når og hvor -litt i forveien så er jeg med
                --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

Hvis vi dB folka er invitert, så stiller jeg så lenge det er alkohol med i bildet
                  Jon Ola, team dynabel
                  78 mod golf1 db-bil
                  92 mod golf3 bruks bil

Comment

er det lov for alle å være med på julebord eller bare de som har konkurrert gjennom hele sesongen?

Comment

Julebordet er selvfølgelig for alle som har tilknytning til EMMA på et vis osv.
                      Om man har deltat noen ganger i år, ifjor, 10 år tilbake eller bare hat lyst til å bli med en gjeng på tur...
                      Anders Ingebretsen
                      anders@emmaweb.no

Comment

når er dette julebordet da?

Comment

Originally posted by Joboo View Post
                          når er dette julebordet da?
                          Det blir nok i januar, en gang. Dato er ikke bestemt enda.
                          Ketil Skjei
                          Leder EmmaNorway
                          www.emmaweb.no

Comment

oki. blir det en helg? evt hvor lang tid i forveien setter dere opp datoen. jeg har fri hver helg jeg , men samboeren min har ikke det. men vi kunne tenkt oss å bli med evt hvis datoen passer.

Comment

Nei vet du hva! Luciene får ta seg fri om så var!
                              Dato blir vel presentert etterhvert som godtfolket som styrer skuta har funnet ut hvem, hva og hvor. Oppdatering skjer nok her nøyaktig akkurat når de finner det for godt

Comment

ja hun burde det. kult at du kaller henne luciene da vi gleder oss til sommeren da

Comment

Working...
                                X