Lurer litt på om hvor mye poengtrekk det er hvis man har en blå Audison Vrx til frontsett og Crome Vrx 1.500 Audison til bass elementene.Ringte på en i sted.Skal treffes imorgen for en titt.
Per
Det ble ikke noe av i år,så jeg får satse på neste år i 3-channel experience.Må jo se hvor mye tid det er til overs etter skole arbeidet.Frykter det blir kun helger igjen å få bilen sånn som den skal/bør være.
Per
Jeg mener det burde være poengtrekk i høyere klasser, med mindre fargeforskjellen er del av et tema.. Men jeg har på følelsen at jeg sitter litt alene med denne tanken..
[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
Jeg mener det burde være poengtrekk i høyere klasser, med mindre fargeforskjellen er del av et tema.. Men jeg har på følelsen at jeg sitter litt alene med denne tanken..
Det kan være at man ville trekke ett poeng eller to for first optic impression, også i experienced. Bygget skal se ferdig ut. Det kommer jo seff an på hvor eksponert det er montert, er det deksel over så én eller ingen av forsterkerne synes, så er det ikke noe problem, men om det er montert åpent som endel av "designet" av anlegget, så ville jeg trukket på first optic om det var en blå og en chrome forsterker, om dette kke var montert så det så ferdig ut.
En bil men en hvit og en grønn forskjerm ser ikke ferdig ut!
Med mindre man har de to fargene som et tema, ikke sant.. Si f.eks. at man har "delt" bagasjen i to, en grønn del og en grå del. Da kan det bli direkte stilig.
Ergo kan man være kreativ og bygge løsninger som tar hånd om problematikken ved å evt. ha handlet forskjellige forsterkere. Evt. bare skjule noe av det, eller alt.
Men det er i alle fall godt å høre at jeg får støtte fra Jokke
Jeg for min del er helt i mot "biler med sort panser". Ikke bare ser det uferdig ut - men i langt over halvparten av tilfellene ser det jo faen meg ikke ut i måneskinn....(!) Men fake carbon-styling-klistremerker tar fremdeles kaka..
Såeh.... Uansett, finnes det et tema, så ok. Slik som meg i 2008-sesongen, Tema var UFERDIG. Da er alt lov...
Comment