Hvor på Hamar er det skal skje : Fredag 22. juni ?
Hos/ved Installbay ?
Det er ikke avgjort enda, var vist en del problemer med å få plass i stavanger så det har nok tatt litt mye fokus, er vist noe russe greier samme helga så det var klin umulig å få noe som helst, derfor er dette treffet flytta ut av stavanger.
Men bare følg med i emma tråden her så kommer det nok info når det nærmer seg.
Tipper det på Hamar blir på åttermeters planet, mellom poltihuset og sea side.
Max power var der i 2005, da var det ganske fult der, Så at det blir plass til alle bilene utenfor IB på Hamar har jeg mine tvil om..
BTW:
Emma Norge sine nett sider er ute på bær tur.. Eller er det jeg som har feil adresse?
I alta er det 6.Juli ja.har ordnet plass på parkeringa ved finnmarkshallen. Begynner i 6 tida på ettermiddagen og holder vel på til rundt 11.
I alta er det vel bare ESPL bilstereokonk som gjelder.og Tromsø både ESPL og SQ vil jeg mene.dette vet ketil mere om.men uansett så håper vi på sykt mye folk. LA JUNGELTELEGRAFEN GÅ FOLKENS Å SPRE ORDET!!!!!!!!!
Ser heller tvilsomt ut for at jeg har noe annet enn spiller å komp sett framme til den tid. Men om utstyret kommer skal jeg få lånt en kasse å sette subbene i Kommer til å se jævlig ut Blir det noe påmelding dagen før, eller er det bare å møte opp i 6 tia?
[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
grunnen til at det ikke blir ved ffr er at de skulle ha 500.- pr time noe som ikke er aktuelt i det hele tatt.Finnmarkshallen er så å si gratis.
Det er bare å møte opp i 6 tida å ha det moro ingen påmelding eller noe
det skulle jo vært nede ved FFR eller no sånt.. må jo ha hilux for å komme ovver fartsdemperne ved skolen
ESPL? er det noe ala dbdrag?
Edit: tror det blir mye folk fra denne siden av finnmark som kommer og vi prøver å få flere med
ESPL er nesten ala dB-drag, bare at målemikrofonen står på en annen plass i bilen og det gis poeng på sikkerhet og litt installasjon.2 målinger.1 med dørene lukket å 1 med dørene åpen.
grunnen til at det ikke blir ved ffr er at de skulle ha 500.- pr time noe som ikke er aktuelt i det hele tatt.Finnmarkshallen er så å si gratis.
Det er bare å møte opp i 6 tida å ha det moro ingen påmelding eller noe
Det er jo helt sjuke priser:/
men men.. man kommer seg vel alltids over fartsdumpene
hva koster det å delta i konkurransen?
og hvor finner jeg mer info om ESPL? sånt som alle regler osv..
vi var jo en hel gjeng fra kvalsund ved finnmarkshallen da det var dbdrag for noen år siden da vant en kompis av meg street c
Comment