Originally posted by Bassoflove
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EMMA: NM-finale 18. og 19. september
Collapse
X
-
Originally posted by Jonny.B View PostTrackID er en fin ting...
Tvilsomt.. Jeg prøvde, men fant ingen treff, noen steder...2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Originally posted by J.T. View PostForventer du at TrackID skal klare og oppfange den lille snutten som blir spilt?
Tvilsomt.. Jeg prøvde, men fant ingen treff, noen steder..."Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Men om du har fått det til da, så kan du jo evt. fortelle oss hva sangen heter
(Og nei, jeg var egentlig ikke pessimistisk i forrige innlegg, selvom det kunne virke sånn )2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
Originally posted by J.T. View PostMen om du har fått det til da, så kan du jo evt. fortelle oss hva sangen heter
(Og nei, jeg var egentlig ikke pessimistisk i forrige innlegg, selvom det kunne virke sånn )"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
For å være mere presis i tracket jeg er ute etter spilles det på 0950 til 0955 på dette innslaget: http://www.tvnorge.no/Aktuelt/?clipid=5660No Windows-crap,just Mac Power
Comment
Comment