I samarbeid med Midnight Club inviterer EMMA til SQ og ESPL på Gardermoen Motorpark lørdag 5. september. Som sist treff med Midnight Club starter konkurransen kl 11.00 denne lørdagen. Møt opp i god tid!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EMMA: Gardermoen, lørdag 5. september
Collapse
X
-
EMMA: Gardermoen, lørdag 5. september
Tags: None
-
Originally posted by InstallBay Tønsberg View PostMange som dukker opp?
Jeg og en viss 740 dukker opp regner jeg med
Comment
-
Simen Arnesen Experienced 7 Channels
Andreas Henriksen Advanced Unlimited
Erik Andre Nordby Advanced Unlimited
Espen Fabian Solem Experienced 5 Channels
Kent-Olav Moe Experienced Unlimited
Thomas Selvåg Experienced Unlimited
Tore "tufte" Jønsberg Advanced 5 Channels
Egil Magoulas-Eide Advanced 7 Channels
Tony Bardalen Advanced 7 Channels
Er de som er påmeldt på nåværende tidspunkt.sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Dette fucka opp hele tidsskjemaet mitt for klargjøring da.. hadde store planer for ting som skulle rekkes den lørdagen jeg.. hehe..
Experienced 7 Channels? trodde det bare var 5 og unl jeg?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Er nok det, copy paste fra emmaweb.. sikkert en typo
Jeg måtte forøvrig melde meg av da det har kommet noe i veien.. jeg meldte meg faktisk på da jeg trodde det var søndag, lørdag er ganske håpløst for meg.. skal da prøve å komme meg avgårde fordet, men kan ikke love noe.Last edited by Erik André; 03-09-2009, 02:17.sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Originally posted by Erik André View PostEr nok det, copy paste fra emmaweb.. sikkert en typo
Comment
-
jeg kunne tenke meg å komme og men vet ikke om jeg kommer med 2 biler igjen -vanskelig å kjøre begge samtidig...--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
-
Men hvorfor er ikke denne infoen lagt ut på emmaweb da? Det burde den vel i aller høyeste grad blitt ??Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by Erik André View PostSimen Arnesen Experienced 7 Channels
Andreas Henriksen Advanced Unlimited
Erik Andre Nordby Advanced Unlimited
Espen Fabian Solem Experienced 5 Channels
Kent-Olav Moe Experienced Unlimited
Thomas Selvåg Experienced Unlimited
Egil Magoulas-Eide Advanced 7 Channels
Tony Bardalen Advanced 7 Channels
Er de som er påmeldt på nåværende tidspunkt.
da var det mere riktigMvh
Tufte's hotline
Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak
Comment
-
Originally posted by Onkel reisende Mack View Posthar det blitt forandring igjen??? står nå søndag 6. september på emmaweb? noe forvirra
Comment
Comment