Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innspill til terminliste 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by janivar View Post
    gleder meg ihvertfall til neste sesong
    dersom ting går etter planen så gleder jeg meg noe voldsomt!!
    Mvh Morten
    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
    Bad Sound Kills Good Music!

Comment

Originally posted by espsko View Post
      Vi jobber med flere konkurranser i nord fremover. Dessverre kan jeg ikke love at det blir Alta, Bjørn
      Tenkte ikke spesifikt Alta da men nord for Bodø. Er jo tross alt 80 mil Alta-Bodø. Dessuten må rekrutteringa opp særlig her nord og EMMA burde gjøre seg bemerket, så å stoppe i Bodø hjelper ikke akkurat på no rekruttering. Og som Morten sier legg finalen til trønderlagen slik at det blir likt for alle mtp kjøring. Har blitt noen km siden jeg bynte i 97. Hjelper gjerne til her oppe men d vet du jo Espen
      Bjørn M Wilhelmsen
      Team Alta Bilstereo
      www.emmanorway.com

Comment

er enig i at nord trenger mer oppmerksomhet når det kommer til slikt siden det er en del heftige bygg her oppe og avstandene er litt skremmende.
        hvis dere hadde møtt opp på sommertreff på acr tror jeg at dere kunne trekt en del medlemmer og fått litt flere inn i det nasjonale miljøet.dette tror jeg glatt skal kunne arrangeres sammen med sommertreff folkene

sånn jeg ser på det er det ganske opplagt at ingen melder seg inn i en klubb som kun har treff 100mil++ unna
        Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Originally posted by omegadti View Post
          er enig i at nord trenger mer oppmerksomhet når det kommer til slikt siden det er en del heftige bygg her oppe og avstandene er litt skremmende.
          hvis dere hadde møtt opp på sommertreff på acr tror jeg at dere kunne trekt en del medlemmer og fått litt flere inn i det nasjonale miljøet.dette tror jeg glatt skal kunne arrangeres sammen med sommertreff folkene

sånn jeg ser på det er det ganske opplagt at ingen melder seg inn i en klubb som kun har treff 100mil++ unna

Nå har vel EMMA vært på ACR noen år.. At Norge er langtstrakt er et problem som EMMA jobber med å løse, men dette tar tid. At noen har kjørt griselangt i år for å delta tar jeg bare av meg hatten for. Morten er et sånt eksempel. respekt!

Er det noen Nord for moralsirkelen som har lyst på dommerkurs da? kunne gjort saken med å holde konkuranser i nord norge en del enklere
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

eneste jeg kan minnes fra acr er fleischerbmwen og den johnnys cossie, ellers har det vært db-drag men ingen form for sq konk
            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

Comment

Var nå der i år og i fjor, årene før det husker ikke jeg. Her er resultatene fra i år

http://www.emmaweb.no/site/index.php?id=39&konkid=42

syns nå dette ligner en sq konk da!
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition

Comment

Kommer på dommerkurs jeg da.
                Bjørn M Wilhelmsen
                Team Alta Bilstereo
                www.emmanorway.com

Comment

Når vil et evt dommerkurs avholdes?
                  Kan sende flybilletter til meg så kommer jeg
                  Jonas Tautra
                  - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                  Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by Erik André View Post
                    Nå har vel EMMA vært på ACR noen år.. At Norge er langtstrakt er et problem som EMMA jobber med å løse, men dette tar tid. At noen har kjørt griselangt i år for å delta tar jeg bare av meg hatten for. Morten er et sånt eksempel. respekt!

Er det noen Nord for moralsirkelen som har lyst på dommerkurs da? kunne gjort saken med å holde konkuranser i nord norge en del enklere
                    Er vel å ta hardt i å si at EMMA har vært på ACR/Sommertreff i noen år. Var ikke i fjor og i år var det kun Bjørn-Inge som arrangerte på Sommertreff. EMMA hadde ikke noen egen stand, så ble veldig halvgjort.

Takk for den Erik André! Var bare finalen som jeg kjørte langt til, ellers var det i "nærheten".

Er intressert i dommerkurs, men koster å reise sørover for å delta på dommerkurs. Selv om selve kurset er gratis så koster fly/overnatting.
                    Mvh Morten
                    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                    Bad Sound Kills Good Music!

Comment

For tre år siden, første året jeg deltok i bodø mener jeg da ganske bestemt at det var et treff på acr. var det ikke da gamlebilen til fleischer deltok? og i fjor når jeg kjørte til bodø kan det nok stemme det ikke var noe på acr, men var jaggu ikke mange på treff i bodø heller. Var jo så klart en del, men det var ikke noe parkerings sprenging på gang! At Bjørn Inge tar på seg et treff som blir halvgjort var ikke meninga, Bjørn Inge pleier da å gjøre ting skikkelig når han setter i gang. Litt leit det da, men konk ble det nå. At ting blir halvgjort har en annen faktor også.. at folk ikke møter opp f.eks?

Som sagt sliter vi med at norge strekker seg som det gjør, at det finnes 2 intereserte i alta, 2 i tromsø, 3 i bodø og 1 i mo i rana så kan vi ikke holde konkuranser på alle de stedene sånn uten videre. Det koster penger å drive EMMA og det er ikke mye å tjene på et par påmeldinger her og der. Men at det skal bli bedre i nordnorge jobbes det med på spreng.

Jeg er ikke veldig inn i EMMA sine planer og ideer, men har hørt noe og finalen i år var vel egentlig planlagt til å være i trondheim.. finalen i fjor også hørte jeg noe rykter om trondheim. Men ble avblåst av forskjellige grunner, så det ble andre løsninger. Så etter hva jeg har hørt prøver i hvertfall EMMA å komme nærmere dere i nord. Men det kreves også at andre står på. EMMA er tross alt basert på hobby virksomhet da ingen av folkene bak EMMA tjener på dette og må ha andre jobber i tillegg for å overleve.

Så tror neppe EMMA betaler en haug med flybiletter for å få noen på dommerkurs, men skulle da tro det kan være mulighet å sende en hoveddommer oppover å lære opp noen dommere hvis de får forespørslen om dette. Av personlige erfaringer anbefaller jeg et dommerkurs da man lærer mye til bygging og justering av egen bil også, nå lærer man ikke å justere, men greit å vite litt mer om plata før man skrur seg helt bort

Comment

Enig med deg. men er det ikke et mål å rekruttere flere folk til EMMA? ikke bare i Nord-Norge men ellers resten av landet også? Har arrangert her oppe bilstereorelaterte konkurranser og faktisk hatt bra oppmøte og erfaringsmessig må det reklameres mye. særlig her oppe med de avstandene. Og konkurranser i regi EMMA kan kun bli bra . Er mer enn gjerne med på å dra lasset for konkurranser her oppe. Er bare å ta kontakt det.
                        Nytter ikke sitte i Oslo å tro man når fra Bodø til Vadsø på en liten dag...ikke sant Espen
                        Bjørn M Wilhelmsen
                        Team Alta Bilstereo
                        www.emmanorway.com

Comment

Originally posted by Alta Bilstereo View Post
                          Nytter ikke sitte i Oslo å tro man når fra Bodø til Vadsø på en liten dag...ikke sant Espen
                          Hahaha, jeg trodde vi var ferdige med det der nå?

Fra spøk til alvor - det er helt klart et poeng å rekruttere også i nord, så vi skal helt klart ta en prat fremover om muligheter og begrensninger - både knyttet til store avstander og rare dialekter der oppe!
                          Espen Skogen
                          espen@emmaweb.no
                          ---
                          Webmaster for www.emmaweb.no.

Comment

Originally posted by espsko View Post
                            Hahaha, jeg trodde vi var ferdige med det der nå?

Fra spøk til alvor - det er helt klart et poeng å rekruttere også i nord, så vi skal helt klart ta en prat fremover om muligheter og begrensninger - både knyttet til store avstander og rare dialekter der oppe!
                            Måtte bare
                            Men en prat kan vi ta...Helt klart
                            Bjørn M Wilhelmsen
                            Team Alta Bilstereo
                            www.emmanorway.com

Comment

Jeg er mest sannsynlig med på dommerkurs sørpå om dette annonseres i god tid i forveien (ca 3 mnd). Og for min del passer det best på nyåret en gang.
                              Jonas Tautra
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Originally posted by Hifonic View Post
                                Jeg er mest sannsynlig med på dommerkurs sørpå om dette annonseres i god tid i forveien (ca 3 mnd). Og for min del passer det best på nyåret en gang.
                                Dommerkurs for 2010 vil arrangeres mot slutten av april i Oslo, vi jobber også med dommerkurs i andre deler av landet. Dette er gratis for deltakere, og vil annonseres både på nettsidene våre og her god tid i forkant.
                                Espen Skogen
                                espen@emmaweb.no
                                ---
                                Webmaster for www.emmaweb.no.

Comment

Working...
                                X