Vi jobber videre med terminlista for 2010-sesongen, og hvis noen har bilstereoforhandlere i sitt nærområde som de tror kunne vært interessert i å arrangert EMMA-konkurranser i løpet av sesongen hører vi gjerne om dem!
Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Foreløpig er det kun de store treffene som er spikret, altså:
....
10-12 juni Mo I Rana.
....
Har et meget sterkt ønske om at det går an å samle alle EMMA bilene på en stand/plass! I år sto bilene overalt, hadde ikke peiling på hvem som var med.
Mvh Morten
- Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
Bad Sound Kills Good Music!
Har et meget sterkt ønske om at det går an å samle alle EMMA bilene på en stand/plass! I år sto bilene overalt, hadde ikke peiling på hvem som var med.
Dette er definitivt blant tingene vi har notert oss som ikke fungerte optimalt i 2009-sesongen. Med andre ord håper vi på å få løst det på en bedre måte i 2010. Dessverre er det ikke alltid kun opp til oss, men vi håper og tror at vi skal få til en bedre løsning denne gangen.
BilXtra Gjøvik vurderer et arrgament før ferien, men vi er usikre på om det er aktuelt med bare ESPL eller et full-arrangement. Hvordan er interessen her i Mjøsområdet for noe sånt?
Comment