Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam, here we come!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dBcompaniet View Post
    Skulle likt å sett/hørt bobla som slo Ketil ja.. hehe
    Jeg å faktisk
    Bjørn M Wilhelmsen
    Team Alta Bilstereo
    www.emmanorway.com

Comment

Gratulerer gutter! Enestående at vi faktisk er så framme på stereo med det begrenset miljøet vi har
      Mvh
      Rolf Try Nygård

Comment

Originally posted by Alta Bilstereo View Post
        Jeg å faktisk
        http://www.dls.se/econtent/324/dls_vertigo.html
        denna var det
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Hjemme igjen!

Etter en del timer på nederlandske, tyske og desverre norske veier er man endelig hjemme igjen.
          Den siste uka har vært meget bra, med mye inntrykk hele tiden, på grensen til nok nå, for en stund hvertfall...

Man vet aldri hva man begir seg ut på en slik tur, og som regel får man rett... I år var det heldigvis ikke noe biltrøbbel, spesielt dårlig føre eller andre "hick ups" på turen, så man sitter igjen med en god følelse.
          Det er først etter noen dager hjemme at man lar alle intrykkene sige inn og ser hva man har vært med på, dette gjelder vel spesielt de nybakte Europamesterne

Jeg ønsker defor å takke alle som har vært med fra norge og bidratt til at det hele ble en kjempeopplevelse!
          Uten alle dere hadde det ikke vært det samme... Makan til positivt innstilt gjeng skal man lete lenge etter!
          Rett å slett en uke med latter og moro Man føler seg rett og slett priviligert

En spesiell takk går til Jonny som gjør det mulig for meg å delta på en slik tur, det er like mor hvert år

Tusen takk alle sammen!!!!
          Pioneer PRS

Comment

Da må jeg bare få lov til å si selv takk!

Du er jo en av de som holder humøret oppe på oss som er litt over gjennomsnittet nervøse/spente og lever i vår egen verden store deler av en premie utdelingen. NM som EM
            Mvh
            Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

Vil også takke alle for en fantastisk tur!

Som dommer på EM, og dermed nok å gjøre, fikk jeg ikke tilbrakt nok tid med alle føler jeg. På en slik tur blir man som regel litt ekstra kjent med alle og enhver. Makan til gjeng dette var! Som Chasin sier, positivt innstillt gjeng! Ingen sure fjes å se blandt de Norske

Dømmer man EM har man hendene fulle. Det vet jeg alt om nå! Gale Russere, Finner og Italienere om hverandre Først dømme hele Advanced 5-klassen med 22 deltakere Torsdag og Fredag, pluss finaledømming av 6 biler i Advanced Unlimited på Lørdagen sammen med en mindre veltrent dommer i førerstolen

Event Director og Head Jugde gjorde en god jobb der nede. H.h.v. Roger Edvinson og Henrik Johansson gjorde det de kunne for å få klagende deltakere til å signere scoresheets

Alt i alt en veldig bra tur! Takk til Joakim som holdt ut med meg fra Tirsdag til Tirsdag over 220 mil med meg ved siden av seg, pluss dele hotellrom, fortjener en liten salutt fra min side! Undertegnede var noe høylytt på vei hjem, men det var kun fordi kapteinstolene i tyskerbrakka som banka alle i Advanced Unlimited var så forbanna gode å ligge i

Var hjemme 4 i natt, sovet i nesten 3 timer før jobb. Dro hjem etter lunsj og sov til 7. På tide å legge seg litt igjen nå snart.
              Har forresten noen bilder fra turen også
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by Typhon View Post
                Har forresten noen bilder fra turen også
                hmmmm....
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]

Comment

Originally posted by Crazytaxi View Post
                  hmmmm....
                  tror han sovna fra de jeg he he
                  Mvh
                  Tufte's hotline

Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

Comment

Eller at de er fra hotellrommet, og egner seg dårlig her på forumet? :P

Comment

Jeg har tatt totalt 747 bilder fra denne turen, ikke alle er av like god kvalitet for å si det sånn. Skal se om jeg ikke får lagt ut bildene som en zip-fil eller noe i løpet av helgen 100 bilder av damene på DOTZ-standen er det sikkert noen som vil ha og
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

Comment

og jeg venter meget spent på bilder jeg da
                        volvo 740 turbo,1987.genesis, alpine, supra cables, odyssey, tsunami, turtle wax.

Comment

her er en video iallefall
                          http://www.youtube.com/watch?v=hfHHbAg0D0s
                          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Jeg har tatt totalt 747 bilder fra denne turen, ikke alle er av like god kvalitet for å si det sånn. Skal se om jeg ikke får lagt ut bildene som en zip-fil eller noe i løpet av helgen 100 bilder av damene på DOTZ-standen er det sikkert noen som vil ha og
                            Skjønner ikke hva du snakker om.. gief pics :P

Comment

Puh.. Endelig avklimatisert!

Takk for en super tur alle sammen! Det var noen av de feteste dagenen i 2009 i alle fall!

Den videoen var forresten litt kul.. Masse norske biler og europamestere med jo! Og på slutten der var det Lilleputt, var det ikke?

Hilsen Duracell...
                              [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

neste år skal vi ha mere dreis på russisken Tony
                                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

Working...
                                X