Originally posted by Jonny.B
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EMMA finalen 07
Collapse
X
-
Originally posted by Mr Golf 4 View PostSer ut som det var bra oppmøte på NM. Til de som skal til EM i Danmark,lykke til.Hvor mange biler sender du nedover Ketil.
Eventuellt hvem.
Per
De som har kvalifisert seg til EM er
1 Bjørn-Roar Fjellberg Experienced 5ch
2 Lars Grødtlien Experienced 5ch
1 Tore Jønsberg Experienced Unlimited
2 Frode Harøy Experienced Unlimited
1 Autod Team Pioneer Advanced 5ch
2 Kai Roger Tjelta Advanced 5ch
1 Erik Andrè Nordby Advanced 7ch
1 Jonny Børset Advanced unlimited
2 Tommy TeamDynabell Advanced unlimited
1 Erik Fido Westgård master 5ch
1 Audioart Team Pioneer Master 7ch
2 Jan Romundstad Nergård Master 7ch
1 Kenneth Bakken Master unlimited
1 Jan Roger Grøtbekklien Multimedia master
hvis en av de som er kvalifisert velger å ikke være med kan 3dje plass i samme klasse dra i steden forsigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
IceAudio - Bilringen AS - inakustik
Comment
-
Resultater og referat ligger nå ute på
www.emmaweb.no/nyheter.php
www.emmaweb.no/resultater07/finale_emma.htmlErik Fido Westgård
www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no
Comment
-
joda,begyner å ligne på noe,men er litt å gå på enda...vet egentlig ikke om jeg vil være oppi rompa til anders men....hehehe"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
-
att du har en bedre bil er det vel ingen tvil om,men det jeg mente med rompa di har ikke noe med bilstereo å gjøre....hehehe"Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."
Comment
-
Originally posted by autod View Postikke glem at jeg mistet 10 poeng fodi jeg var litt "sen" på søndag da hehehehe..Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey
Comment
-
Originally posted by Jonny.B View Postatt du har en bedre bil er det vel ingen tvil om,men det jeg mente med rompa di har ikke noe med bilstereo å gjøre....hehehe
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
Comment