Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jørgen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jørgen

    Har nettopp kjøpt en spiller av Jørgen.
    Makan te service fra en enkeltperson skal man lete en stund etter!

    Han pakket og sendte spilleren FØR jeg overførte penger, det er ikke ofte skjer!

    Rask og god kommunikasjon, info på plass meget kjapt!

    Så, all cred til Jørgen, jeg er i alle fall ikke redd for å handle av han igjen
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

  • #2
    Ja, Jørgen er en knakande god selger! Rask, effektiv og hyggelig! Vare, pris og tidspunkt var eksakt som avtalt!

    Har han noe mer jeg trenger, nøler jeg ikke med å kjøpe av denne karen!

    Comment


    • #3
      Veldig god selger. Sendte pakken første dag etter avtale. Produktet kom fram som lovet til en fornuftig pris

      Anbefales! Kommunikasjonen var intet problem det heller.

      Comment


      • #4
        Jørgen er en veldig god selger

        Overførte penger uten problemer og spilleren ble sendt direkte etter pengene var ankommet kontoen.

        Så denne handelen gikk utrolig effektivt og spilleren kom fram i den tilstanden som var beskrevet Anbefales!

        Comment


        • #5
          Solgte et par Scan Speak 18W til Jørgen her, pengen kom fort på konto og ingen problemer
          VW Golf 4
          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
          Simen Sormbråten

          Comment


          • #6
            Kjøpt enda en spiller av Jørgen, fortsatt like bra kvalitet og service!

            Spiller kom i original-innpakning, og ble sendt før han rakk å få pengene på konto, nok en gang!
            Prisen var heller ingenting å diskutere på!

            Har absolutt ingen problemer med å anbefale han videre!
            2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

            Comment


            • #7
              Kjøpete scanspeak 18w av Jørgen, rask og god komunikasjon, rask til å sende. Alt gikk som avatlt.
              Anbefales
              Steffen Hammersgård
              Alpine - Mosconi
              Min prosjekt tråd

              Comment

              Working...
              X