Vis full versjon : EM i Danmark
Er det noen som tilfeldigvis skulle ha ett ledig sete på sin reise til Danmark?
Skulle gjerne vært nedover, men er klar over at jeg er lovlig sent ute... :ak:
Bilstereosenteret.no
17-10-2007, 13:27
Problemet er vel ikke plass i bil, men plass på hotell. Men er jo bare å ta en ringerunde
Erik André
19-10-2007, 15:54
må du kjøres helt fra trondheim? kan sikkert sitte på med meg fra Oslo
må du kjøres helt fra trondheim? kan sikkert sitte på med meg fra Oslo
det er ordnet,desverre så ble min faste co pilot syk,så "chasin" blir med meg.
det er ordnet,desverre så ble min faste co pilot syk,så "chasin" blir med meg.
Har han ordnet hotellrom da?
Erik André
19-10-2007, 16:55
Ellers så tar han vel bare senga til co piloten til jonny som ble syk :)
jonny, hils jan og si god bedring da
Oj, her skjer det ting...
Har styra bare verre i det siste, faktisk fått flere tilbud :)
Jonny kom med det beste i dag, fikk faktisk fri på jobb også, på så kort varsel, selv om det er fullbooket ut oktober... :)
Danmark, here we come... :)
Ellers så tar han vel bare senga til co piloten til jonny som ble syk :)
jonny, hils jan og si god bedring da
jepp,skal gjøre det:) Jan fikk kysse syken strakst etter NM finalen,gutten har tatt av 15kg,men er heldigvis på bedringens vei,men vi fant ut att det var dumt å bli med til danmark når han ikke er helt 100% frisk.
jepp,skal gjøre det:) Jan fikk kysse syken strakst etter NM finalen,gutten har tatt av 15kg,men er heldigvis på bedringens vei,men vi fant ut att det var dumt å bli med til danmark når han ikke er helt 100% frisk. Huff..Ikke mer igjen av den gutten da! Må hilse og si god bedring, og god tur til Danmark folkens:D Kom hjem med gode resultater og masse bilder..
Om noen er interressert i et hotellrom og evnt en billett til danskebåten, så kan dere rope ut til meg. Jeg rekker ikke å få klar bilen :dd:
hotelrommet er vel ikke noe problem å bli kvitt,da slipper vi 3.pr rom..
Om noen er interressert i et hotellrom og evnt en billett til danskebåten, så kan dere rope ut til meg. Jeg rekker ikke å få klar bilen :dd:
hadde du hotellrom å bli kvitt sa du sa du??
hadde du hotellrom å bli kvitt sa du sa du??
Spørs om det er noen som har lyst til å dele hotellrom med en kvindøling da :dp:
hehehe
Audio-art
19-10-2007, 23:15
Spørs om det er noen som har lyst til å dele hotellrom med en kvindøling da :dp:
hehehe
De er sikkert flere.. Får plombere brannalarmen først da..
InstallBay Hamar
20-10-2007, 09:25
Og låse inn Jeltzin-flaskene... :)
Erik André
20-10-2007, 09:49
minte meg på å ta med sov-i-ro :ai:
dynabelgolfen
20-10-2007, 09:56
minte meg på å ta med sov-i-ro :ai:
Veldig til mas om hotell rom, skal dere sove da?? Trodde d var party jeg....:az:
sikkert unødvendig informasjon,men påmeldings avgiften SKAL betales i euro! kjedelig å stå med feil valutta i regeistrerings køen.:)
Bilstereosenteret.no
20-10-2007, 15:30
Må mere enn sov-i-ro til om du sover på rom med Anders http://www.smileypad.com/v224/Funny/Bath.gif
Leita litt og funnet noen euro fra vi var på Sinsheim, får vel ta med de nedover
Audio-art
20-10-2007, 15:42
Må mere enn sov-i-ro til om du sover på rom med Anders http://www.smileypad.com/v224/Funny/Bath.gif
Leita litt og funnet noen euro fra vi var på Sinsheim, får vel ta med de nedover
Hinter du om kyskhetsbelte?
hehehe
Hvem har da ikke lyst å sove på samme rom med kvindøler da?:ca:
Vi som er så rolige å avbalanserte:confused:
Erik André
20-10-2007, 17:01
sikkert unødvendig informasjon,men påmeldings avgiften SKAL betales i euro! kjedelig å stå med feil valutta i regeistrerings køen.:)
vekslet så jeg har 50euro, så kom muttern og sa at jeg kunne ta med det hun hadde til overs fra sist hun var i det store utland.. 100euro.. må vel holde til å kjøpe noe emma accessories og en påmeldings avgift tenker jeg :af:
sikler litt på den EMMA/Alpine audio DVD'en
Bilstereosenteret.no
20-10-2007, 17:14
Hinter du om kyskhetsbelte?
Det var faktisk ikke i mine tanker, men når du sier det så er nok det også nødvendlig utstyr å vurdere i slike anledninger:D Jeg tenkte mer på hørselvern med radio på full guffe i kombinasjon med sov-i-ro :)
Etter å ha lest diverse innlegg her begynner jeg nesten å angre på at jeg skal være med nedover. Kyskhetsbelte, sov-i-ro og sovepiller er pakka og klart. :rolleyes:
Audio-art
22-10-2007, 09:50
Etter å ha lest diverse innlegg her begynner jeg nesten å angre på at jeg skal være med nedover. Kyskhetsbelte, sov-i-ro og sovepiller er pakka og klart. :rolleyes:
Det er godt å høre.. Skal jeg ta med navigasjonen slik at du finner frem på dine nattlige utreiser og da kanskje?
Det er godt å høre.. Skal jeg ta med navigasjonen slik at du finner frem på dine nattlige utreiser og da kanskje?
Kanskje dele ut en til hver da? :p
Audio-art
22-10-2007, 10:25
Kanskje dele ut en til hver da? :p
Betviler at alle har samme vaner som unge Hr Skogen..:ca:
Betviler at alle har samme vaner som unge Hr Skogen..:ca:
Jeg skulle jo bare slå på lyset :ag:
Audio-art
22-10-2007, 16:59
Jeg skulle jo bare slå på lyset :ag:
Og da er det lysbryteren man trykker på, ikke telefonen.:dn:
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.