Announcement

Collapse
No announcement yet.

phoenix gold

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • phoenix gold

    phoenix gold er en hyggelig kar og ikke noe tull i det hele tatt.
    kjøpte en basskasse av han og fikk den super billigt og
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 20:54.

  • #2
    Slenger med med her..Fikk nettopp en Phoenix Gold ZPA 0.5 og den var VELDIG godt pakket inn. Knallfyr å handle med
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      Er med jeg også. kjøpte noen soundstream ls.402 4" coax av han. Betalte han forskudd, og fikk sporingsnummret dagen eetter at pengene var på kontoen hans. Dog skal nevnes at han fikk pengene på kvelden. Super kar og handle med.

      Comment


      • #4
        Slenger meg på denne!
        Kjøpte 2x boxster pro eliminator, alpine 9812rb spiller, orion p6.2 komponentsett + no kabelstasj av han for en grei pris
        Trivelig fyr, som tilogmed møtte meg på halvveien (henta annlegget)

        Nå skal det nevnes at jeg ikke har fått prøvd noe av det enda, men sånn jeg oppfattet ham + så på det jeg kjøpte så er jeg ikke redd for at han har lurt meg for å si det sånn

        Anbefaler ham på det sterkeste
        Last edited by daruu; 10-05-2008, 21:16.
        1989 Volvo 740 GL

        Comment


        • #5
          Denne karen kan også anbefales som kjøper, han kom for å hente høytallerene som avtalt, men fikk ikke tak i meg pgr. av tlf trøbbel hos meg. Men han var løsningsorientert og kom opp med flere gode forslag om hvordan vi kunne løse det, selv om omstendighetene var sånn at det ikke lot seg gjennomføre endte det med at jeg kjørte å leverte til han. Handelen gikk smertefritt og etter en hyggelig prat reiste vi begge fornøyd (håper jeg)
          Steffen Hammersgård
          Alpine - Mosconi
          Min prosjekt tråd

          Comment


          • #6
            Tommel opp

            Kjøpte forsterker av han,og han sendte den så fort han fikk pengene, fikk sporings nummer. Og forsterkeren var flott pakket inn og i den stand den var forevist, ryddig og grei handel
            Så takker for handelen

            Comment

            Working...
            X