Announcement

Collapse
No announcement yet.

EMMA: Powerdrift Lånkebanen, søndag 31. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • EMMA: Powerdrift Lånkebanen, søndag 31. august

    EMMA ønsker i samarbeid med Powerdrift velkommen til konkurranse på Lånkebanen søndag 31. august, og det blir arrangert både Sound Quality og ESPL-konkurranser denne dagen.

    Arrangementet foregår i tilknytning til Powerdrifts driftingarrangement på banen, så i tillegg til stereo blir det med andre ord mye heftig kjøring på banen å få med seg.

    Vi starter SQ-konkurransen kl. 10.00 som vanlig, og ber om at alle melder seg på via www.emmaweb.no innen onsdag 27. august . Deltakeravgift i Sound Quality er 300 kr for deltagere i Experienced, 500 kr for deltagere i andre klasser.

    I tillegg til Sound Quality kjører vi også ESPL-konkurranser, og dette er drop-in. Med andre ord er det ikke nødvendig med forhåndspåmelding her, det er bare å møte opp. Gratis deltagelse om du ikke har deltatt før, og passer for alle med bass i bilen!

    For mer info om konkurranseformene SQ og ESPL, se våre nettsider på www.emmaweb.no.

    Vi sees!
    Espen Skogen
    espen@emmaweb.no
    ---
    Webmaster for www.emmaweb.no.

  • #2
    Skal ikke se bort i fra at det kommer noen Bodø-biler nedover!!

    Noen som vet hvor lenge arrangementet varer? Om jeg skal satse på å kjøre hjem samme dag, eller vente til mandagen med å kjøre? Er det langt fra Rica Hell til Lånke, eller er det noe annet i nærheten?
    Mvh Morten
    - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
    Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
    Bad Sound Kills Good Music!

    Comment


    • #3
      rica hell er bare ett "steinkast" ifra lånke banen...
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

      Comment


      • #4
        Er det mulighet for å stille ut bilen ved emma uten å delta, skal ikke stikke av med deltakerplass, men min skal jo delta i emma senere, men er "in progress" :P Tenkte på å få litt tilbakemeldinger på lyd osv:P
        Pioneer - Hertz - Zealum
        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

        Comment


        • #5
          Eller er det også gratis deltagelse ved første SQ konk også, ikke bare ESPL?
          Pioneer - Hertz - Zealum
          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

          Comment


          • #6
            EMMA Entry da?

            Uansett er det billig i experienced siden EMMA sponser inngangsbilletten din.
            Alpine
            Audison
            Hertz
            Soundstream

            Comment


            • #7
              Originally posted by spade View Post
              EMMA Entry da?

              Uansett er det billig i experienced siden EMMA sponser inngangsbilletten din.
              Lurer bare egentlig. For hadde vært greit om det er god nok plass kun å utstillt bilen!
              Joda det spørs om jeg betaler meg inn! Vi får se!
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

              Comment


              • #8
                Originally posted by PikoFlex View Post
                Eller er det også gratis deltagelse ved første SQ konk også, ikke bare ESPL?
                Entry er gratis første gang. Fra neste sesong av er det også gratis førstegangsdeltakelse i Experienced, men dette har vi besluttet å starte med allerede fra neste konkurranse - altså Lånke 31. august.

                Ergo: Er du ikke sponset, kan du stille i Experienced, hvor første gangs deltakelse er gratis. Fra og med andre konkurranse er deltakeravgiften 300 kr. Er du sponset må du stille i Advanced, her er deltakeravgiften 500 kr.

                Og det er bare å stille med uferdig bil - har du lyd kan det konkurreres. Det er da du får de beste tilbakemeldingene, og du ville ikke vært den første denne sesongen som stilte med halvferdig bil
                Espen Skogen
                espen@emmaweb.no
                ---
                Webmaster for www.emmaweb.no.

                Comment


                • #9
                  Da var rom bestilt og påmelding sendt til EMMA.

                  Kan tipse om at Rica Hell har en slags kampanje (?) denne helga. Husker ikke prisen på enkeltrom men det var mellom 7-800,- pr natt. Pris for dobbelt rom er 1045,- for 2 pers pr natt. Prisen er med frokost, og de hadde mange ledige enkelt og dobbelt rom.
                  Mvh Morten
                  - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                  Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                  Bad Sound Kills Good Music!

                  Comment


                  • #10
                    Jeg bor rett i nærheten, så jeg blir å ta meg en liten tur for å lytte til de enkelte bilene man leser så mye om på forumet, samt se meg litt rundt for ideer og slikt som dere har kommet med. Jeg gleder meg stort, regner med jeg blir å prøve meg på ett EMMA show til neste år med bilen min.
                    Sture Vedal

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by chin View Post
                      Jeg bor rett i nærheten,
                      da vet du sikkert om en bra plass å vaske bilen før området åpnes trenger bare en hageslange, men hadde vært kjekt med en bensinstasjon med selvvask. tar med bøtte, svamp å såpe skjøl
                      Mvh Morten
                      - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                      Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                      Bad Sound Kills Good Music!

                      Comment


                      • #12
                        Du finner shell ved værnes flyplass, som er rimelig oppegående. Relativt god plass, eneste minuset der, er at det foregår bygging for tiden, noe som medfører en hel del støv på veier og slikt.. :|

                        Jeg har desverre ikke vært så aaalt for mye utover mot lånke enda, da jeg er nylig innflyttet til Trøndelag, men det er bare 20 minutter fra her jeg bor til Lånke banen.. Håper det hjelper. Shell finner du idet du må ta av mot Hell hotell. Ligger på din venstre hand ved første rundkjøringa. Håper det hjelper litt i allefall.
                        Sture Vedal

                        Comment


                        • #13
                          Husk at det er grus vei inn mot banen da....
                          Håvard S
                          Daglig Leder
                          PlanetHifi
                          Trondheim

                          www.planetHIFI.no

                          Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
                          Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


                          BMW 750 Prosjekt tråd

                          Comment


                          • #14
                            Noe plass å vaske bilen på området? Vil ikke kjøre med nyvasket bil på grusvei

                            Når slipper vi inn på området?
                            Mvh Morten
                            - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
                            Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
                            Bad Sound Kills Good Music!

                            Comment


                            • #15
                              Jeg har brukt å vaske bil i stjørdal sentrum på statoil, men er godt mulig shell er minst like bra. Ellers er det ikke så veldig langt å kjøre på grusvei så det går bra å kjøre veldig sakte. Men støver det hjelper ikke det mye.

                              Da var jeg påmeldt også, Experienced 3ch
                              Alpine
                              Audison
                              Hertz
                              Soundstream

                              Comment

                              Working...
                              X