Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tokai LAR-5701

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tokai LAR-5701

    hei

    lurer på om noen har erfaring med produkter fra Tokai? Ser di selger denne LAR-5701 og vurderer å kjøpe meg en slik.

    vet jo at den kankje ikke er like bra som pioneer foreksempel, men tenker på prisen her da

  • #2
    sansynligheten for at du må fort sende denne på service er ganske stor. Min anbefaling er å styre langt unna slike kina-produkter. Kjøp heller brukt av kjent merke enn å kaste bort pengene på noe slikt.


    My 2c
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      Tokai, er ikke det lightere da?
      Roar Sørlie
      Tlf 90127075
      Strandgata 26; mitt andre hjem :P

      Comment


      • #4
        Trodde Tokai var japanske gibson kopier je altså gitarer..... hmmmm
        Steffen Hammersgård
        Alpine - Mosconi
        Min prosjekt tråd

        Comment


        • #5
          Uansett ville jeg ALDRI handlet fra Pixmania. Det er ufattelig mange som sliter når det kommer garantifeil, og de ofte meget trege med sendinger. En periode hadde dem stengt av mailen sin også.

          Slik jeg har forstått det er det en fransk butikk som kun har et lite lager her i Norge, og skal noe på garanti må det sendes til Frankrike. En del bekjente av meg har handlet der og slitt veldig med garanti og service. Hvis du ser på prisguide anmeldelsene av brukerne, så er det lite positivt.

          Tenkte jeg skulle advare deg litt

          http://www.prisguide.no/shop_review....251&act=review
          Tidligere importør for Digital Designs,
          overtatt av www.dynaBel.no.

          Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

          Comment


          • #6
            Pixmania har ikke lager i Norge, kun et kontor.

            Har akkurat hjulpet en kunde av dem med en del til en Fusion basskasse. Delen manglet (feil i pakkingen). Svaret han fikk var i rettning av; "den delen har vi ikke". End of story.

            Kundeservicen der suger.
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Originally posted by InstallBay View Post
              Pixmania har ikke lager i Norge, kun et kontor.

              Har akkurat hjulpet en kunde av dem med en del til en Fusion basskasse. Delen manglet (feil i pakkingen). Svaret han fikk var i rettning av; "den delen har vi ikke". End of story.

              Kundeservicen der suger.
              Trodde egentlig bare det var et kontor, men ville ikke si noe feil, så da sa jeg lager. Godt å få frem at man ikke bør kjøpe herfra. Har sett altfor mange slite med kundeservice derfra.

              Men det er veldig merkelig hvordan dem driver det. Noen opplever topp service og rask levering (ytterst få), men de fleste får elendig service.

              Et useriøst firma pleier jo vanligvis å utstede elendig service for alle. Pixmania er et merkelig selskap, synd det, for dem er jo GRISEBILLIGE på mye mange manneprodukter slik som prosjektorer o.l.
              Tidligere importør for Digital Designs,
              overtatt av www.dynaBel.no.

              Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

              Comment


              • #8
                Jeg synes det der virket "for" billig, det har garantert vært tatt for mange snarveier for å få det så billig. Det fungerer sikkert, men vil tro det mangler en hel del.

                Du får en clarion spiller for 5000kr, og garantert om du leter, finner du en brukt alpine/pioneer etc til lite penger som er bedre enn dette..
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                Comment


                • #9
                  Et par ting er faktisk langt billigere enn noen av landets andre nettbutikker. Forstår nesten ikke hvordan dem får det til. Jeg har bedriftsavtaler med 13 forskjellige bedrifter, og hvor en av dem er importør av datautstyr, som leverer til 7 av disse bedriftene. Og jeg har nokså gode nettopriser i forhold til hvor lite fortjeneste det er på slikt utstyr, men at Pixmania kan selge en del av utstyret sitt så billig er utrolig. Om de henter det fra Frankrike må det uansett tolles/momses og dem har vel også flere enn en ansatt her i Norge som gjør dem arbeidsgiveravgiftspliktige som er 25% ekstra i avgifter alene.
                  Tidligere importør for Digital Designs,
                  overtatt av www.dynaBel.no.

                  Man spiller ikke høyt nok før man har et atmosfærisk trykk i bilen på 0 og 2 bar!

                  Comment


                  • #10
                    Tenkte siden det var så billig så måtte d kanskje testes, har kjøpt hos pixmania før og da gikk alt veldig fort. Er det en dritt spiller så taper jeg ikke SÅ mye penger at det gjør noe

                    Comment

                    Working...
                    X