Announcement

Collapse
No announcement yet.

basskasse..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• basskasse..

jeg har kjøpt denne glassfiberkassen som passer ned i hjulbrønnen på en passat 3b stv,men etter min regning så er denne kassen på ca 87L stemmer dette?
    å er det noe måte å få ned volumet uten å kutte den opp,visst ikke så må jeg jo det får etter det jeg har lest så skal subben min ha en kasse mellom 30-50L er en focal 33v2.
    noen som kan hjelpe meg......
    Attached Files

Hvordan har du kommet frem til 87L?

Er det utvendige mål, innvendige mål?
    Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
    Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
    Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
    -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

Da kassen er 66,5 i diameter, og 66 cm "lang", og litt tjukkere i bunnen enn i toppen, vil jeg si at kassen ikke er mye større enn ca 75 liter utvendig:
      Ta utgangspunktet i at det er en sirkel, som det nesten er: (Pi * radius * radius * dybden) / 1000 = (3,14 * 33,25 * 33,25 * 21) / 1000, som blir 73 liter. Om denne er bygget i 19mm MDF, er den ca 45-50 liter innvendig, og det er det som har betydning. Og du dytter også inn et element, som gjør at volumet blir litt mindre, da elementet tar litt plass.
      Digital Design DD9515, Dynabel BF7501, Focal 165VR, Dynabel BF0802, Alpine CDE-123, Odyssey PC1500

Comment

Er yttermål ja, dette er en støpt kasse, ingen avstivere inni, har ikke peiling på dette derfor jeg spurte her

Comment

Om det viser seg at du trenger mindre liter så kan du alltids fylle inni med noen treklosser.

Comment

ja skal lage meg en slags vegg inni tror jeg i mdf..skal bare få målt eksakt

Comment

Working...
            X