Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kicker comp cx 2x12 eller 1x15?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kicker comp cx 2x12 eller 1x15?

Vurderer å kjøpe kicker comp cx!

Men hva tror dere funker best av 2x12 eller 1x15? Skal sitte i e46 coupe.

Eller burde jeg velge noen andre elementer?

Personlig syntes jeg Kicker har endel bra av det som er dyrt, det billige de har er mere søppelkategorien.
    Ting som jeg har hatt av Kicker som jeg kan anbefale er følgende:
    Subwoofere: Solo X - Solo Baric - L7
    Komponentsett: SS serien og QS serien.
    Forsterkere: Warhorse var god til prisen jeg fikk kjøpt den til i statene ( $1499 ny - ca 9000,- ). Men veilprisen er jo helt på trynet fjern. Da er den ikke verdt pengene kan du si
    ZX serien er bra.

Jeg ville godt for 15" eller 18" i stedet for 12".

Du kan jo sjekke ut Earthquake - Digital Designs - Gladen - Mtx - Alpine - Ground Zero - Pioneer - Rockford Fosgate - Hertz - Helix - Sundown Audio - BM Audio Labs - med flere.....
    1 stk Rockford Fosgate T15KW - 2 stk Alpine PDX-4.150 - 2 stk Earthquake Holees 15 - 2 par Alpine SPX-17PRO - Pioneer DEX P99RS - 4 stk 350A Excessive Amperage - 12 stk Ritar RA12-200D

Comment

Ville valgt noe annet var jeg deg.
      Har selv hatt en Kicker bil: Solo X 12, ZX2500.1, SS56.2 , SSMB8 midbass, SX900.4, SX900.2 og det var morro som bare det
      Audi A6 Helix: Pioneer DEX-P99RS - 3 stk Helix P200 Precision - Helix RS6.3 Competition - Helix SPXL 1000 - Helix SPXL 12"
      Audi S6 Brax: Pioneer DEX-P99RS - Brax Matrix PP 6.5" - Brax Matrix X4 - Brax X2000.2 - 2 stk Brax Matrix 10.1

Comment

Kicker = Partyfaktor
        Mvh
        Glenn

Comment

Kicker = Tåler ikke mye effekt før det lukter svidd hehehe

Comment

Working...
          X