Men, uten å regulere på den vil du ikke få liv i subben.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dual Kicker L7 HJELP
Collapse
X
-
Originally posted by steffuz View PostDa skal jeg prøve på det i morgen.
Men folk sier at man skal stille det når alt står på 0, så. Får se om det har noe effekt da takker
men prøvd å målt med voltmeter når du spiller musikk? for å se om du når "grensen" til forsterkern?
kan jo være du er langt under .. når du spiller musikk..// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Det kan faktisk være HLS.
Jeg prøvde jo som sagt test tonen med subbene tilkoblet, å det ristet bra i alt sånn sett.
Fikk nesten litt "forover sveis". Får prøve i morgen som sagt før jobb, teste litt.
Ingen sanger er like heller. Noen har mer bass enn andre, andre toner osv..
Comment
-
Kicker i orginalkasse er jo søppel, men jag justerer sjelden med måleinstrumenter og testcd osv. Hvis du vet at høyttalerene begynner å slite fra ca 25 på spilleren, så er det jo bare å sette volum på 23 og justere gain til subforsterkeren opp til du blir fornøyd. Du kan ikke gi subene for mye effekt uten at du hører ulyder, så det er bare å bruke ørene mens du justerer... Dette låter garantert ganske jævlig uansett, for du overdøver vel høyttalerene dine med masse bass før du er i nærheten av det subene kan levere
Comment
-
Takker for svar Cossiemk1 Er noen sanger som de spiller greit, men langt ifra bortimot det jeg ønsker. De må jo spilles inn først, så skal jeg begynne å prøve meg ut. Tok jo ett element etter 20 min med spilling når jeg fikk kassa forrige uke, klippet i stykker så.. haha, dyr affære. Derfor jeg er FORSIKTIG nå...
Comment
-
Har prøvd litt å skrudd den opp, men skrudd ned lyden litt. tørr ikke å dra på nå. Har ikke hatt tid til å justere noe idag, jobbet i hele dag så. Bedre lykke i morgen vurderte nesten på å bygge ny kasse til L7'ene nå.. Vet det blir bedre lyd da!
Comment
Comment