Hei. Får snart en LIB 5000.1D i posten, og er nå på utkikk etter en 18" som ikke brenner opp etter 1 time. Bruken blir musikk og har ingen planer om noe db-drag osv så er litt lysten på DD 9518 da jeg har hørt den tåler en del mer enn oppgitt effekt ved musikkbruk, og leverer mye moro. Eneste problemet er at studentøkonomien min setter noen grenser for hva jeg kan handle, og tenker maks 5-6000 til sub om jeg skal ha råd til noe mer enn biltema i dørene. Derfor er brukthandel ikke umulig, men noe som leverte mye moro, med en okei lydkvalitet og fortsatt ikke kostet mer enn 6000 nytt hadde vært helt topp.
Bilen min forsvinner nok imorgen, så anlegget skal i neste bil. Det blir hvertfall en stasjonsvogn, forhåpentligvis en E34. Som sagt er jeg ikke ute etter nødvendigvis mye db, men heller dyp bass. Å bruke opp hele bagasjerommet gjør meg ingenting, så kanskje 2x15" også hadde vært en mulighet?
Bilen min forsvinner nok imorgen, så anlegget skal i neste bil. Det blir hvertfall en stasjonsvogn, forhåpentligvis en E34. Som sagt er jeg ikke ute etter nødvendigvis mye db, men heller dyp bass. Å bruke opp hele bagasjerommet gjør meg ingenting, så kanskje 2x15" også hadde vært en mulighet?
Comment