Hvordan får jeg kobla 2x1 ohm til 2ohm? Haster
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2x1 ohm koble i 2ohm! haster
Collapse
X
-
Originally posted by Tony View PostHvor vanskelig er det egentlig å Google? Hvis det haster sånn mener jeg...
Takk bass-freek!
Googla, sjekka gz sin woofer wiring på face, prøvde RF wiringwizard, men fant ikkeno 2x1 ohm..
Comment
-
Syntes egentlig ikke det var ett dårlig tips fra tony jeg. Googla selv 2x1ohm wiring og fant det ut fra første treff. Du hadde garantert fått kjappere treff fra google enn å registrere deg her for å kun stille det spørsmålet
Forøvrig er det også mange poster her på forumet som hadde gitt svar på akkurat det samme. Når man spør spørsmål på forum som man kan finne ved å ofre 2 minutter på å gjøre enkel research så må man regne med å få noen slike tilbakemeldinger. Dette er gjerne ikke nødvendigvis for at folk er ufine, men problemet er at det*"forsøpler" forumet og gjør det da vanskligere å søke seg frem til resultater senere.
Comment
-
Synes egentlig det var veldig relevant, jeg Er som trustno1 sier: et lass av folk som spør om det samme forsøpler forumet. Et kjapt søk kun på forumet her hadde også gitt deg svar.
Dette står vel også under reglene for bruk av forumet skulle jeg mene?Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by josteiin View PostGoogla, sjekka gz sin woofer wiring på face, prøvde RF wiringwizard, men fant ikkeno 2x1 ohm..Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
-
Originally posted by Mrtical View PostRf sin app wizard klarer ikke dette.
Men kjapt googlesøk eller forumsøk ville jo spart tidMath Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
Comment