Announcement
Collapse
No announcement yet.
hjelp, lite bass i 2 15". Hvordan koble til forsterker?
Collapse
X
-
Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
-
har tenkt prøve å finne ut om jeg får plass til skillevegg uten at det tar for mye volum, driver og regner på det. men tror det ska gå. Hadde tenkt å se om jeg fant noe 2x2 lekter å bruke, men leste en plass at kosteskaft håndtak kunne være fint å bruke, da det er rundt å ganske stivt å tar ikke opp mye volum.
Svar fra slot port?
Comment
-
Skillevegg ville jeg enkelt å greit droppet, da du kun trenger lage en slot/slisseport for begge elementer når du ikke har skillevegg.
Det vil spare deg masse liter
Har du skillevegg så må jo begge kammere portes, så, ja du ser vel den selv
Gjengestag borrer du hull i kassa til, å trer igjennom å boltes fast med muttere og skiver på begge sider av plata
Tetter hullet med tec-7 før du setter på skivene og strammer til
Comment
-
joo, men casen er at jeg tror jeg må bruke de jeg portene jeg har, de rørene. da jeg ikke finner ut hvordan jeg kan lage en slisseport. Å har bare lest at skillevegg hjelper til å stive opp kassen. Så er litt usikker der. hørtes ut som mye arbeid med gjengestang, så tror jeg prøver meg med lekter først! Må vell bare prøve meg frem, påtur nå å kjøpe ny 19mm mdf så..
Comment
-
Joda, greit det avstiver, men det klarer du med gjengestang.
Sikkert andre måter å feste di på også.
Lurer på om det er torres box calculator det programmet heter?!
Tror man kan regne ut slikt der hvis jeg ikke tar feil?
Uansett med 2x 4" porter som du har, så ville jeg fortsatt droppa skillevegg, å heller avstiva med
Gjengestang eller 2x2" bjelkisser.
Det skal holde det. 19mm mdf er litt stivere enn 16 vett ) hehe.
Comment
Comment